۱۹۴۸ مزایده – شهرداري علي آباد كتول – جایگاه CNG

آگهـي مزايـده  كتبـي   شهرداري علي آباد كتول با استناد به مجوز شماره ۴۵۹  مورخ  ۲۸/۰۴/۱۳۹۵   شوراي محترم اسلامي شهر ،  در نظر دارد  نسبت به واگذاری یک دستگاه جایگاه CNG  واقع در ورودی شرقی شهرعلی آبادکتول ( ابتدای خیابان زرینگل)، از طريق مزايده كتبي بصورت اجاره به شرکت های صلاحیتدار از سوی شرکت نفت […]

آگهـي مزايـده  كتبـي

 

شهرداري علي آباد كتول با استناد به مجوز شماره ۴۵۹  مورخ  ۲۸/۰۴/۱۳۹۵   شوراي محترم اسلامي شهر ،  در نظر دارد  نسبت به واگذاری یک دستگاه جایگاه CNG  واقع در ورودی شرقی شهرعلی آبادکتول ( ابتدای خیابان زرینگل)، از طريق مزايده كتبي بصورت اجاره به شرکت های صلاحیتدار از سوی شرکت نفت (گاز) واگذار نماید   .

*   شرايط مزايده كتبي :

۱٫      متقاضيان مي بايست قبل ازشركت درمزايده كتبي از محل مذكور بازديد به عمل آورند .

۲٫      شركت كنندگان درمزايده مي بايست ضمانتنامه معتبر بانكي  به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۳۵ریال ویاوجه نقدبه حساب ۵۰۳۱۰۴۲۰۶۹  بانک ملت شعبه مركزي  علی آبادکتول  بابت سپرده شرکت درمزایده واریز نمایند.

۳٫      قیمت پایه کارشناسی بر اساس ماهیانه مبلغ  ۰۰۰/۰۰/۵۷  ريال (پنجاه و هفت میلیون ریال)می باشد .

۴٫       قرارداد بصورت یکساله بوده که در صورت رضایت شهرداری قابل تمدید مي باشد.

۵٫        در صورتيكه برندگان اول ، دوم و سوم بعد از  گذشت هفت روز اداری منصرف شوند سپرده هاي آنها به ترتيب به نفع شهرداري ضبط خواهد شد .

۶٫      برنده مزایده مکلف است مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۵۰۰/۱ ریال(یک میلیارد و پانصد میلیون ریال) سپرده حسن انجام تعهدات ضمانتنامه بانکی به شهرداری ارائه نماید.

۷٫      شهرداري در رد ياقبولي يك يا كليه پيشنهادات مختار ميباشد.

۸٫      کلیه هزینه های احتمالی تعمیر و راه اندازی سی ان جی (تامین قطعه مورد نیاز) ،  بیمه جایگاه ، دستگاه ها و کارکنان و هزینه اورهال و … در طول قرارداد  بعهده برنده مزایده می باشد .

۹٫      به تناسب افزایش یا کاهش (کارمزد) ، مبلغ اجاره محاسبه و اعمال می گردد .

۱۰٫  به پیشنهادات مخدوش ونا خوانا ترتیب اثرداده نخواهدشد.

۱۱٫  شرکت کنندگان،اسناد مزایده و برگه پیشنهاد قیمت را می توانند از امور قراردادهاي شهرداري علي آباد كتول دریافت و یا كسب اطلاعات بيشتر مراجعه و يا با شماره تلفن هاي۶-۳۴۲۲۲۵۲۵ داخلي ۲۲۵ تماس حاصل نمايند .

۱۲٫   متقاضيان برگه پیشنهاد قیمت را در پاکت (ب) و اسناد مزایده  و فیش واریزی را در پاکت (الف) قرار داده و به دبیرخانه شهرداری تا پایان وقت اداری  مورخ ۱۸/۰۶/۱۳۹۵ جهت شرکت در مزایده تحویل دهید .

*تاریخ بازگشایی پاکات رسیده ۲۰/۰۶/۱۳۹۵ ساعت ۱۵/۱۴ میباشد.