رئیس سازمان ثبتاسناد و املاک کشور عنوان کرد هوشمندسازی اولویت اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، گفت: الکترونیکی و هوشمندسازی کردن تمام فرآیندهای ثبت شرکتها، اصلاح روشها و اصلاح برنامههای نرمافزاری از سیاستهای سند تحول است. به گزارش مناقصهمزایده، حسن بابایی؛ در نشست تخصصی با رؤسای واحدهای […]
رئیس سازمان ثبتاسناد و املاک کشور عنوان کرد
هوشمندسازی اولویت اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، گفت: الکترونیکی و هوشمندسازی کردن تمام فرآیندهای ثبت شرکتها، اصلاح روشها و اصلاح برنامههای نرمافزاری از سیاستهای سند تحول است. به گزارش مناقصهمزایده، حسن بابایی؛ در نشست تخصصی با رؤسای واحدهای ثبتی استان مرکزی، اظهار کرد: یکی از اولویتها و سیاستهای سازمان ثبت در دوره تحول و تعالی قوهقضاییه رضایتمندی مردم است که همه مدیران و کارکنان ثبت باید آن را سرلوحه امور خود قرار دهند. وی افزود: سیاستها و برنامههای ابلاغ شده و دوران تحول در قوهقضاییه چندین شاخص دارد که یکی از شاخصها در سازمان ثبتاسناد و املاک، الکترونیکی شدن و هوشمندسازی فرآیندهاست که باعث تسریع در امور و صحت انجام دادهها و کاهش فساد میشود. رئیس سازمان ثبتاسناد و املاک کشور، با بیان اینکه بازداشت و رفع بازداشت به مقامات قضایی تفویض میشود، تصریح کرد: الکترونیکی و هوشمندسازی تمام فرآیندهای ثبت شرکتها، اصلاح روشها و اصلاح برنامههای نرمافزاری از سیاستهای سند تحول است. الکترونیکی شدن فرآیندهای اسناد، از جعل اسناد و استعلامات و جلوگیری خواهد کرد که این مهم نیز بهزودی انجام خواهد شد. وی با تأکید بر اینکه مراجعات مردم باید به حداقل برسد چراکه وقت مردم ارزشمند است و هزینههای حملونقل برای مردم زیاد است، گفت: در سازمان ثبت به دنبال هوشمندسازی اسناد هستیم و این مهم رضایت مردم را به همراه خواهد داشت، در این عرصه مسائلی همچون خطای انسانی مشاهده نخواهد شد چراکه تمام امور بهصورت هوشمند و الکترونیکی انجام خواهد شد. رئیس سازمان ثبتاسناد و املاک کشور، در بدو ورود به استان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آیتا… درینجفآبادی؛ نماینده ولیفقیه در استان مرکزی دیدار و درخصوص سیاستهای کلی نظام در حوزه قضایی و لزوم بازنگری مؤلفهها و راهبردهای قضایی مواردی را مطرح کرد. وی همچنین، در بازدید از اداره ثبت منطقه یک و دو اراک بر عدم خروج پروندهها از بایگانی مگر در مواقع ضروری و حذف گردش پروندهها، الکترونیکی شدن تمام پروندهها تا پایان سال، جلوگیری از فعالیت شرکتهای صوری و تسریع در کار شرکتهای واقعی تأکید کرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.