درخواست خط اعتباری بانک توسعه صادرات از صندوق توسعه ملی

 درخواست خط اعتباری بانک توسعه صادرات از صندوق توسعه ملی مدیرعامل بانک توسعه صادرات با تشریح دلایل تاخیر در تک نرخی شدن ارز، از مذاکره با صندوق توسعه ملی برای اختصاص خط اعتباری یک میلیارد دلاری خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، علی صالح آبادی با تأکید بر افزایش تسهیلات متناسب با عملکرد شرکت‌ها گفت: شرکت‌ها […]

 درخواست خط اعتباری بانک توسعه صادرات از صندوق توسعه ملی

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با تشریح دلایل تاخیر در تک نرخی شدن ارز، از مذاکره با صندوق توسعه ملی برای اختصاص خط اعتباری یک میلیارد دلاری خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، علی صالح آبادی با تأکید بر افزایش تسهیلات متناسب با عملکرد شرکت‌ها گفت: شرکت‌ها به ازای هر میزان افزایش صادرات، تسهیلات ارزی و ریالی بیش‌تری دریافت می‌کنند.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران افزود: علاوه بر تسهیلات ارزی و ریالی به صادرکنندگان این امکان را فراهم کردیم که خدمات ارزی خود را شامل اعتبارات اسنادی، ضمانت‌ها، بروات و حوالجات ارزی را به صادرکنندگان عرضه کنیم.

 

وی اضافه‌کرد: از ابتدای سال تا پایان تیر امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ریال به صادرکنندگان ارایه کردیم، ضمن این‌که خط اعتباری را برای صادر کنندگان برنامه‌ریزی کردیم و صادر کنندگانی که بتوانند به کشورهای مختلف کالا صادر کنند آمادگی داریم برای تشویق خریداران خارجی کالاهای ایرانی و توسعه صادرات کالاهای ایرانی به بانک‌های کشورهای هدف، خط اعتباری اعطا کنیم.