تحت تأثیر دروغ‌‌ها قرار نمی‌گیرم

پاسخ قالیباف به واگذاری املاک شهرداری به مدیران تحت تأثیر دروغ‌‌ها قرار نمی‌گیرم شهردار تهران در واکنش به بعضی از جوسازی‌ها، گفت: بعضی از نقل‌‌ها درباره واگذاری زمین و امتیازات عنوان می‌شود که ما تحت تأثیر دروغ‌‌ها و جوسازی‌‌ها قرار نمی‌گیریم. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه […]

پاسخ قالیباف به واگذاری املاک شهرداری به مدیران

تحت تأثیر دروغ‌‌ها قرار نمی‌گیرم

شهردار تهران در واکنش به بعضی از جوسازی‌ها، گفت: بعضی از نقل‌‌ها درباره واگذاری زمین و امتیازات عنوان می‌شود که ما تحت تأثیر دروغ‌‌ها و جوسازی‌‌ها قرار نمی‌گیریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرداری تهران در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی، اظهارداشت: دولت به معنی عام خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزو یکی از متعلقات ارزشمند جامعه است.

شهردار تهران ادامه داد: ۳۰ هزار نفر در مجموع شهرداری تهران در طول دهه گذشته از امتیاز مسکن استفاده کرده‌اند و در حوزه مسکن کارکنانی که حضور قدیمی‌تری در شهرداری داشتند در اولویت قرار می‌گیرند.

قالیباف گفت: بعضی نقل‌‌ها گفته می‌شود ولی ما بحث واگذاری امتیازات، پروانه و زمین را بر اساس مُر قانون انجام داده‌ایم و تخفیفات نیز بر همان اساس بوده است.

وی گفت: برخی تعاونی‌های دیگر که حتی در زیرمجموعه شهرداری نیز نبودند ولی شهرداری بر اساس مقررات کمک کرده است مانند تعاونی قوه قضاییه که بیش از ۵ هزار نفر عضو دارد و این تعاونی نیز از تخفیفات برخوردار شده است.

شهردار تهران تأکید کرد: بنده در چهارچوب مقررات در دو موضوع مسکن و درمان هیچ مضایقه‌ای ندارم.

قالیباف با تأکید بر این‌که تحت تأثیر دروغ‌‌ها و جوسازی‌‌ها قرار نمی‌گیریم، گفت: کم‌تر کسی در شهرداری اندازه بنده وقت می‌گذارد و تا امروز نیز از هیچ مزایایی در شهرداری استفاده نکردم و برای رفاه حال کارمندان شهرداری از آبرویم نیز مایه می‌گذارم که به درستی انجام وظیفه کنم.

وی گفت: در ۷ سال گذشته تعداد جمعیت بیماران صعب‌العلاج و معلولین مجموعه شهرداری تهران از زیر ۴۰۰ نفر به هزار نفر رسیده است و باید در حوزه درمان این افراد اقدام کنیم.

قالیباف گفت: وقتی فردی کل دریافتی‌اش در شهرداری دو میلیون تومان است ولی ماهیانه ۲٫۵ میلیون تومان هزینه دارد، چه اقدامی باید انجام دهد؟

قالیباف گفت: ۹۵ درصد از مراجعاتی که از بیرون به بنده می‌شود در رابطه با اشتغال است که البته برای افرادی که بیرون از مجموعه شهرداری هستند از دست بنده کاری برنمی‌آید.

وی گفت: افرادی که از مجموعه شهرداری تهران بازنشسته می‌شوند باید نیروهای قراردادی جایگزین آن‌ها و رسمی شوند که این کار نیز باید با عدالت انجام شود.

 

در پایان شهردار تهران، گفت: روزی همه ما دست خداست و از حقوق و اضافه کاری روزی زن و بچه ما به دست نمی‌آید و باید تلاش کنیم که به زندگی‌مان مال حرام نیاوریم چرا که رزق ما را خدا می‌دهد و با قدرت و تلاش باید کار کنیم.