برای بهروزرسانی قوانین اتحادیه اروپا به واتساپ مهلت شفافسازی داد کمیسیون اتحادیه اروپا تا ماه جولای به واتساپ مهلت داده تا نشان دهد آپدیت قوانین حریمخصوصی پیامرسان که در ماه ژانویه ارائه شده منطبق بر قوانین حمایت از مصرفکننده این منطقه است. به گزارش مهر به نقل از رویترز، این درحالی است که آپدیت مذکور […]
برای بهروزرسانی قوانین
اتحادیه اروپا به واتساپ مهلت شفافسازی داد
کمیسیون اتحادیه اروپا تا ماه جولای به واتساپ مهلت داده تا نشان دهد آپدیت قوانین حریمخصوصی پیامرسان که در ماه ژانویه ارائه شده منطبق بر قوانین حمایت از مصرفکننده این منطقه است. به گزارش مهر به نقل از رویترز، این درحالی است که آپدیت مذکور با شکایتهای مختلف از سازمانهای حمایت از مصرفکننده در سراسر اتحادیه اروپا روبهرو شده است. سازمان مصرفکننده اروپایی (BEUC) و شبکه اروپایی مقامات مصرف کننده اعلام کردند واتساپ تغییرات را به طور واضح توضیح نداده و این امر نقض قوانین مصرفکننده اتحادیه اروپا است. این درحالی است که سازمانهای مجری قانون در کشورهای اروپا قدرت اعمال تحریم بر شرکتهای ناقض قوانین حمایت از مصرفکننده را دارند. شبکه همکاری حمایت از مصرفکننده که شامل سازمانهای ناظر بر حمایت از مصرفکنندگان در سطح ملی کشورها است در ماه ژانویه نامهای به واتساپ فرستاد و خواستار شفافسازی درباره آپدیت قوانین حریمخصوصی آن شده بود. رگولاتورهای منطقه اعلام کردند پاسخ واتساپ آنها را متقاعد نکرده و در نتیجه دومین نامه برای شفافسازی به شرکت ارسال کردند. دیدیه ریندرز کمیساریای عدالت اروپا در بیانیهای در این باره نوشت: واتساپ باید اطمینان حاصل کند کاربران دقیقاً متوجه شدهاند با چه مواردی موافقت کردهاند و با چه شیوهای از دادههای خصوصی آنها برای مقاصد تجاری استفاده میشود و بهخصوص چگونه از دادههای آنها برای ارائه سرویس به شرکای تجاری استفاده میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.