۳۵۴۵ مناقصه – دانشگاه جامع علمی‌کاربردی – امور مربوط به تهیه، تأمین، طبخ، توزیع غذاي رستوران

  آگهی مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي امور مربوط به تهیه، تأمین، طبخ و توزیع غذای رستوران دانشگاه جامع علمی-کاربردی   دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در نظر دارد امور مربوط به تهیه، تأمین، طبخ، توزیع غذاي رستوران سازمان مرکزی (حدود ۳۰۰ پرس غذا در هر وعده روزانه به مدت یک‌سال) را از طریق مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي به شرکت‌های […]

 

آگهی مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي امور مربوط به تهیه، تأمین، طبخ و توزیع غذای

رستوران دانشگاه جامع علمی-کاربردی

 

دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در نظر دارد امور مربوط به تهیه، تأمین، طبخ، توزیع غذاي رستوران سازمان مرکزی (حدود ۳۰۰ پرس غذا در هر وعده روزانه به مدت یک‌سال) را از طریق مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي به شرکت‌های دارای مجوز و صلاحيت از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، داراي توان مالي، امکانات لازم براي انجام كار، حسن سابقه و همچنین دارای تجربه اجرایی مفید در زمینه مذکور واگذار نماید.

لذا از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید از تاریخ انتشار این آگهی (یکشنبه مورخ ۲۹/۰۳/۱۴۰۱) تا روز شنبه مورخ ۰۴/۰۴/۱۴۰۱ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم‌ها و اسناد مناقصه به سامانه ستاد ایران به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

* صرفاً مناقصه‌گرانی که تا روز شنبه مورخ ۰۴/۰۴/۱۴۰۱ مبادرت به اخذ اسناد مناقصه از طریق سامانه مزبور نمایند، مجاز به بارگذاری اسناد مناقصه مشتمل بر پاکت‌های (الف، ب و ج) می‌باشند. آخرین زمان بارگذاری اسناد تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۴/۰۴/۱۴۰۱ است.

* مهلت ارائه پیشنهاد تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۴/۰۴/۱۴۰۱ در سامانه مزبور است.

* قیمت پیشنهادی اعلامی در سامانه مزبور مي‌بايست به حروف و به عدد قيد شده و خوانا و بدون قلم‌خوردگي باشد.

* به پیشنهادهاي فاقد سپرده، نامشخص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* تضمین شركت در مناقصه: مبلغ ۱٫۶۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ريال (صد و شصت و پنج میلیون تومان) است كه به‌صورت ضمانتنامه بانكي يا سپرده نقدي یا چک تضمین شده بانکی بوده و قرارداد فاقد پیش­پرداخت مي‌باشد.

* شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، به معنی قبول اختیارات دستگاه مناقصه‌گزار است.

* كليه پيشنهادهاي واصله رأس ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۰۴/۱۴۰۱ با حضور اعضای کمیسیون معاملات در دفتر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع واقع در تهران، خيابان انقلاب اسلامی، بين خيابان حافظ و استاد نجات‌الهي، شماره ۶۸۳، طبقه هفتم باز و قرائت خواهد شد.

* دانشگاه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار بوده و هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

* سایر شرایط مناقصه در اسناد تصریح گشته و شرکت­کنندگان باید مدارک را پس از اخذ، به قید قبولی امضاء نموده و در پاکت‌های لاک و مهر شده تحویل نمایند.

* متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۸۲۷۷۷۷۲۵ (امور پشتيباني) تماس حاصل نمایند.