رئیس کارگروه اسقاط اتحادیه صنایع بازیافت کشور، ضمن اشاره به رکود اسقاط خودروهای فرسوده، عنوان کرد: پیرو جلساتی که با ریاست جدید ستاد حملونقل سوخت داشتیم، رکود اسقاط در نیمه نخست سال را در شش ماهه دوم سال جبران خواهیم کرد. به گزارش خبرخودرو، محمدحسین گودرزی؛ با اشاره به وضعیت اسقاط خودروهای فرسوده در سالجاری، […]
رئیس کارگروه اسقاط اتحادیه صنایع بازیافت کشور، ضمن اشاره به رکود اسقاط خودروهای فرسوده، عنوان کرد: پیرو جلساتی که با ریاست جدید ستاد حملونقل سوخت داشتیم، رکود اسقاط در نیمه نخست سال را در شش ماهه دوم سال جبران خواهیم کرد. به گزارش خبرخودرو، محمدحسین گودرزی؛ با اشاره به وضعیت اسقاط خودروهای فرسوده در سالجاری، اظهار داشت: متأسفانه بهواسطه حضور دلالان بازار اسقاط خودروهای فرسوده در رکود به سر میبرد و جالب است که مقصر این وضعیت را مراکز اسقاط میدانند، در حالی که مراکز را در امور صنفی خود دخالت نمیدهند. وی افزود: برخلاف ماده ۲ و ۳ قانون بهبود کسبوکار که دولت باید برای اخذ هرگونه تصمیمی در بخشخصوصی نظرات تشکل و انجمنهای صنفی را لحاظ کند اما متأسفانه به پیشنهادات و انتقادات ما توجهی نمیشود. رئیس کارگروه اسقاط اتحادیه صنایع بازیافت کشور، همچنین درخصوص آمار اسقاط خودروهای فرسوده در سه ماهه ابتدایی سال، گفت: آمار اسقاط در سالجاری عدد قابلتوجهی نیست اما پیرو جلساتی که با ریاست جدید ستاد حملونقل سوخت داشتیم مقرر شد، طبق برنامهریزیهای صورت گرفته رکود اسقاط را در نیمه دوم سال جبران کنیم. گودرزی؛ بیان کرد: امیدواریم بهواسطه حضور ریاست جدید ستاد حملونقل و سوخت که سابقه درخشانی در ستاد و حوزه اسقاط دارند فرآیند اسقاط در سالجاری تسریع شود. وی درخصوص واگذاری واردات کامیونهای سه سال کارکرده اروپایی به ستاد حملونقل و سوخت، تصریح کرد: متأسفانه برخی از واردکنندگان هزینه واردات را از مالکان کامیونهای فرسوده دریافت کردند اما علیرغم تعهداتی که نسبت به تهیه گواهی اسقاط داشتند، قراردادی را با مراکز اسقاط منعقد نکردند و به همین دلیل شمارهگذاری کامیونهای وارداتی با مشکلاتی مواجه شده و هر روز شاهد ازدحام زیادی از خریداران کامیونهای وارداتی در ستاد هستیم و ستاد حملونقل و سوخت نیز برای رفع مشکل اسقاط به این مسأله ورود کرده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.