۳۵۵۳ مناقصه – شرکت تامین آب صنایع و معادن ( ایمواسکو ) – خدمات بازرسی فنی از تجهیزات مکانیکی

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه گران ( شرکت های خدمات بازرسی ) شرکت تامین آب صنایع و معادن ( ایمواسکو ) سرمایه گذار و مجری خطوط دوم و چهارم طرح های ملی انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به استان های سیستان و بلوچستان ، کرمان ، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در […]

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه گران

( شرکت های خدمات بازرسی )

شرکت تامین آب صنایع و معادن ( ایمواسکو ) سرمایه گذار و مجری خطوط دوم و چهارم طرح های ملی انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به استان های سیستان و بلوچستان ، کرمان ، خراسان جنوبی و خراسان رضوی در نظر دارد به منظور انجام خدماتی به شرح ذیل از کلیه شرکت های بازرسی واجد شرایط ، جهت ارائه اسناد و سوابق برای ارزیابی کیفی دعوت به عمل آورد .

۱-     موضوع مناقصه : انجام خدمات بازرسی فنی از تجهیزات مکانیکی ، قدرت ، کنترل سامانه های انتقال آب ،  ایستگاههای پمپاژ ، تاسیسات آب شیرین کن و آبگیر ، خطوط انتقال برق و پستهای برق.

۲-تاریخ و مهلت استعلام ارزیابی کیفی : مهلت دریافت اسناد ارزیابی تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۱ و تکمیل و بارگذاری اسناد ارزیابی کیفی در وبگاه شرکت تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۱ می باشد .

۳-     نشانی دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی : شرکت های خدمات بازرسی  که گواهینامه های صلاحیت و تجربه در رشته مذکور را دارا می باشند ، می توانند جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی به آدرس الکترونیکی www.imwas-co.ir ( بخش مناقصات ) مراجعه و پس از تکمیل اسناد ارزیابی و فرم های تکمیل شده و ممهور به مهرو امضای مجاز شرکت درمهلت مقرر، نسبت به بارگذاری اسناد اعلامی و واریز هزینه ( پنج میلیون ریال ) در وبگاه مذکور اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند .

لازم به ذکر است تکمیل و بارگذاری اسناد و واریز وجه هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند و کارفرما در ارزیابی مدارک ارسالی مختار است .

                                                                             شرکت تامین آب صنایع و معادن ( ایمواسکو )