مؤسسه خدماتی آماری جیدیپاور اعلام کرد که کیفیت خودرو در ایالاتمتحده در ۳۶ سال گذشته به پایینترین حد خود رسید، مشکلات مربوط به عرضه و نیروی کار ادامه دارد. به گزارشمناقصهمزایده، جیدیپاور؛ اظهار کرد که کیفیت خودروهای فروخته شده در ایالاتمتحده در سال ۲۰۲۲ به پایینترین حد در ۳۶ سال گذشته رسید. زیرا کمبود نیروی […]
مؤسسه خدماتی آماری جیدیپاور اعلام کرد که کیفیت خودرو در ایالاتمتحده در ۳۶ سال گذشته به پایینترین حد خود رسید، مشکلات مربوط به عرضه و نیروی کار ادامه دارد. به گزارشمناقصهمزایده، جیدیپاور؛ اظهار کرد که کیفیت خودروهای فروخته شده در ایالاتمتحده در سال ۲۰۲۲ به پایینترین حد در ۳۶ سال گذشته رسید. زیرا کمبود نیروی کار و مشکلات عرضه همچنان بر خودروسازان تأثیر میگذارد. خودروسازان بزرگ از زمان شروع همهگیری کووید۱۹ در سال ۲۰۲۰ برای مقابله با اختلالات زنجیره تأمین و کمبود کارگران در کارخانههای خود تلاش کردهاند. دیوید آمودئو؛ مدیر بخش خودروهای جهانی درمؤسسه جیدیپاور افزود: این مطالعه که دادههای ۸۴ هزار و ۱۶۵ خریدار و اجارهکننده خودروهای مدل سال ۲۰۲۲ را جمعآوری کرد، گزارش داد که مشکلات بهازای هر ۱۰۰ خودرو ۱۱ درصد افزایش یافته است. امتیاز کمتر نشان دهنده کیفیت بالاتر خودرو است. براساس گزارش رویترز، بیوک جنرال موتورز بالاترین رتبه را از نظر بهبود کیفیت اولیه در بین خودروسازان داشت، در حالی که کرایسلر متعلق به استلانتیس آمریکای شمالی پایینترین رتبه را به خود اختصاص داد. این گزارش همچنین اضافه کرد که دارندگان خودروهای برقی با باتری و خودروهای هیبریدی پلاگین در مقایسه با دارندگان مدلهای موتور احتراق داخلی، مشکلات بیشتری را در خودروهای خود ذکر کردند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.