۳۵۵۶ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان تهران – انجام خدمات مهندسی مطالعات طراحی تفصیلی

ارزیابی‌کیفی برای انتخاب مشاور شركت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد فراخوان انجام خدمات مهندسی مطالعات طراحی تفصیلی و تهیه نقشه‌های اجرایی، متره و برآورد و سایر خدمات مربوط به احداث ۲۶۹ باب مخزن آب اضطراری شبکه توزیع به‌منظور آب‌رسانی اضطراری در شهر تهران، به شماره ۲۰۰۱۰۰۵۰۷۰۰۰۰۰۰۲ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی […]

ارزیابی‌کیفی برای انتخاب مشاور

شركت آب و فاضلاب استان تهران در نظر دارد فراخوان انجام خدمات مهندسی مطالعات طراحی تفصیلی و تهیه نقشه‌های اجرایی، متره و برآورد و سایر خدمات مربوط به احداث ۲۶۹ باب مخزن آب اضطراری شبکه توزیع به‌منظور آب‌رسانی اضطراری در شهر تهران، به شماره ۲۰۰۱۰۰۵۰۷۰۰۰۰۰۰۲ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا گشایش پاکت­ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به‌صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.

مواعد زمانی:

–        تاریخ انتشار فراخوان: ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۴/۱۴۰۱

–        مهلت دریافت اسناد فراخوان/استعلام: حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۰۴/۱۴۰۱

–        مهلت ارسال پاسخ فراخوان/ استعلام: حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۴/۱۴۰۱

صلاحیت‌های مورد نیاز:

گواهينامه صلاحيت مشاور حداقل پايه سه در گروه مهندسی آب تخصص تأسيسات آب و فاضلاب و حداقل پايه سه در گروه تخصص‌های مشترک تخصص مقاوم‌سازی یا سازه

اطلاعات تماس و آدرس دستگاه:

آدرس: تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، تلفن: ۸۸۹۹۲۸۷۹

 

“جهت کسب اطلاعات بیشتر به اسناد فراخوان مراجعه فرمایید.”