وزیر صمت باید ۲ واژه صنعتگردی و معدنگردی را به ادبیات مردم اضافه کنیم وزیر صمت، بر لزوم تلاش و برنامهریزی برای افزایش آگاهی صنعتی و معدنی عموم مردم تأکید کرد. به گزارش مناقصهمزایده، سیدرضا فاطمیامین؛ در مراسم بهرهبرداری از خط سوم کنسانتره شرکت گهرزمین عنوان کرد: عموم مردم اطلاع چندانی از وضعیت گستردگی و […]
وزیر صمت
باید ۲ واژه صنعتگردی و معدنگردی را به ادبیات مردم اضافه کنیم
وزیر صمت، بر لزوم تلاش و برنامهریزی برای افزایش آگاهی صنعتی و معدنی عموم مردم تأکید کرد. به گزارش مناقصهمزایده، سیدرضا فاطمیامین؛ در مراسم بهرهبرداری از خط سوم کنسانتره شرکت گهرزمین عنوان کرد: عموم مردم اطلاع چندانی از وضعیت گستردگی و عمق صنعت و معدن کشور ندارند و باید راههای اطلاعرسانی مناسبی برای رفع این خلأ تعریف شود. وی یکی از راههای اطلاعرسانی دراینباره را راهاندازی گردشگری صنعتی و معدنی دانست که جذابیت ویژهای دارد و توضیح داد: باید دو واژه صنعتگردی و معدنگردی را به ادبیات مردم اضافه کنیم. وزیر صنعت،معدنوتجارت، ادامه داد: در چند ماه گذشته نیز این تورهای گردشگری صنعتی و معدنی آغاز و بازدیدی از مجتمع مس رفسنجان انجام شد. فاطمیامین؛ عنوان کرد: البته این برنامه بازدید به صورت آزمایشی انجام شد و امیدواریم این کار در شرکتهای گهرزمین و گلگهر نیز ادامه یابد. همانطور که در سخنان وزیر صمت اشاره شده است، مرکز ارتباطات وزارت صمت به منظور حرکت در مسیر جهاد تبیین، بازدید رهبران فکری از واحدهای تولیدی و صنعتی مرتبط با وزارت صمت را با عنوان «راهیان پیشرفت» در دستور کار قرار داده است. وی تصریح کرد: هدف مهم این بازدیدهای میدانی، آشنایی هرچه بیشتر رهبران فکری جامعه از شرایط حال حوزه صنعت،معدنوتجارت کشور و ایجاد یک جهاد رسانهای در این حوزه با شفافسازی و روشنگری است. براساس این ایده مرکز ارتباطات وزارت صمت، امکان بازدید رهبران فکری جامعه از واحدهای صنعتی، تولیدی، معدنی و… فراهم میشود تا آنان از نزدیک شاهد تلاش شبانهروزی خانواده بزرگ حوزه «صنعت،معدنوتجارت» بوده و روند و پیشرفت آن را مشاهده کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.