۳۵۶۴ مناقصه – دانشگاه جامع علمی-کاربردی – امور مربوط به تهیه، تأمین، طبخ و توزیع غذای

  آگهی تجدید مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي امور مربوط به تهیه، تأمین، طبخ و توزیع غذای رستوران دانشگاه جامع علمی-کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد امور مربوط به تهیه، تأمین، طبخ و توزیع غذاي رستوران سازمان مرکزی (حدود ۳۰۰ پرس غذا در هر وعده روزانه به مدت یک‌سال) را از طریق مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي […]

 

آگهی تجدید مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي امور مربوط به تهیه، تأمین، طبخ و توزیع غذای

رستوران دانشگاه جامع علمی-کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد امور مربوط به تهیه، تأمین، طبخ و توزیع غذاي رستوران سازمان مرکزی (حدود ۳۰۰ پرس غذا در هر وعده روزانه به مدت یک‌سال) را از طریق مناقصه‌عمومي يك مرحله‌اي به شرکت­های دارای مجوز و صلاحيت از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، داراي توان مالي، امکانات لازم براي انجام كار، حسن سابقه و همچنین دارای تجربه اجرایی مفید در زمینه مذکور واگذار نماید.

لذا از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید از تاریخ انتشار این آگهی (روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۰۴/۱۴۰۱) تا روز سه‌شنبه مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۱ برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم‌ها و اسناد مناقصه به سامانه ستاد ایران به آدرس www.setadiran.ir مراجعه نمایند.

* صرفاً مناقصه‌گرانی که تا روز سه‌شنبه مورخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۱ مبادرت به اخذ اسناد مناقصه از طریق سامانه مزبور نمایند، مجاز به بارگذاری اسناد مناقصه مشتمل بر پاکت‌های (الف، ب و ج) می‌باشند. آخرین زمان بارگذاری اسناد تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۰۹/۰۵/۱۴۰۱ است.

* مهلت ارائه پیشنهاد تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۰۹/۰۵/۱۴۰۱ در سامانه مزبور است.

* قیمت پیشنهادی اعلامی در سامانه مزبور مي‌بايست به حروف و به عدد قيد شده و خوانا و بدون قلم‌خوردگي باشد.

* به پیشنهادهاي فاقد سپرده، نامشخص و مخدوش ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* تضمین شركت در مناقصه مبلغ ۱٫۶۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (صد و شصت و پنج میلیون تومان) است كه به‌صورت ضمانتنامه بانكي يا سپرده نقدي یا چک تضمین شده بانکی بوده و قرارداد فاقد پیش­پرداخت مي‌باشد.

* شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، به معنی قبول اختیارات دستگاه مناقصه‌گزار است.

* كليه پيشنهادهاي واصله رأس ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۴۰۱ با حضور اعضای کمیسیون معاملات در محل دفتر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع واقع در تهران، خيابان انقلاب اسلامی، بين خيابان حافظ و استاد نجات‌الهي، شماره ۶۸۳، طبقه هفتم باز و قرائت خواهد شد.

* دانشگاه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار بوده و هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

* سایر شرایط مناقصه در اسناد تصریح گشته و شرکت­کنندگان باید مدارک را پس از اخذ، به قید قبولی امضاء نموده و در پاکت‌های لاک و مهر شده تحویل نمایند.

* متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۸۲۷۷۷۷۲۵ (امور پشتيباني) تماس حاصل نمایند.