خرید محصولات در دایرکت اینستاگرام ممکن شد

اینستاگرام قابلیت پرداخت در چت را اضافه کرده است که به کاربران در آمریکا امکان می‌دهد از شرکت‌های کوچک در بخش پیام‌های مستقیم این پلتفرم، خرید کنند. به گزارش ایسنا، شرکت مِتا پلتفرمز اعلام کرد کاربران این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس، می‌توانند به شرکت‌های کوچک در بخش پیامی ارسال کنند و در پیامهای مستقیم سفارش خود […]

اینستاگرام قابلیت پرداخت در چت را اضافه کرده است که به کاربران در آمریکا امکان می‌دهد از شرکت‌های کوچک در بخش پیامهای مستقیم این پلتفرم، خرید کنند. به گزارش ایسنا، شرکت مِتا پلتفرمز اعلام کرد کاربران این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس، می‌توانند به شرکت‌های کوچک در بخش پیامی ارسال کنند و در پیامهای مستقیم سفارش خود را اعلام کنند. همچنین می‌توانند در همان رشته چت، وضعیت سفارش خود را پیگیری کرده و اگر سؤالی دارند، بپرسند. این قابلیت در راستای تلاش شرکت مِتا برای توسعه امکانات تجارت الکترونیکی در پلتفرم‌های این شرکت، عرضه شده است. مِتا در سال ۲۰۲۰ بخش شاپس (Shops) را راه‌اندازی کرد تا امکان یافتن و خرید محصولات در فیس‌بوک و اینستاگرام را برای کاربران فراهم کند. این شرکت اعلام کرد شرکت‌های کوچک در آمریکا که در حال‌حاضر از شاپس استفاده نمی کنند، می توانند بدون نیاز به استفاده از برنامه دیگری، محصولاتشان را در بخش پیامهای مستقیم اینستاگرام معرفی کرده، سفارش خرید ایجاد کرده و پرداخت مشتری را دریافت کنند. براساس گزارش رویترز، قابلیت جدید اینستاگرام اجازه می‌دهد از سرویس پرداخت مِتا پی (Meta Pay) برای تکمیل خرید استفاده شود. شرکت مِتا اعلام کرد هر هفته یک میلیارد نفر در اپلیکیشنهای این شرکت، به شرکت‌ها پیام می دهند، محصولات را جست‌وجو می کنند یا درخواست حمایت می کنند.