بلومبرگ گزارش داد که انتظار میرود این کاهش در نیروی کار حقوقبگیر فورد و همچنین واحد فورد بلو باشد که در ماه مارس برای اجرای عملیات موتور احتراق داخلی این شرکت ایجاد شد. این کاهشها که جزییات آن نهایی نشده و ممکن است تغییر کند، احتمالاً به صورت مرحلهای انجام و تابستان امسال آغاز شود. […]
بلومبرگ گزارش داد که انتظار میرود این کاهش در نیروی کار حقوقبگیر فورد و همچنین واحد فورد بلو باشد که در ماه مارس برای اجرای عملیات موتور احتراق داخلی این شرکت ایجاد شد. این کاهشها که جزییات آن نهایی نشده و ممکن است تغییر کند، احتمالاً به صورت مرحلهای انجام و تابستان امسال آغاز شود. به گزارش مناقصهمزایده، یکی از سخنگوهای فورد گفت که این شرکت در مورد حدس و گمان اظهارنظر نمیکند اما یک کنفرانس تلفنی برای بهروزرسانی سرمایهگذاران در مورد برنامههای خود برای دستیابی به اهداف تولید سالانه ۶۰۰ هزار خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۲۳ و بیش از دو میلیون دستگاه تا پایان سال ۲۰۲۶ برنامهریزی کرده است. فورد در ماه مارس، هزینههای خودروهای برقی را تا سال ۲۰۲۶ از هدف قبلی خود یعنی ۳۰ میلیارد دلار به ۵۰ میلیارد دلار افزایش داد. این شرکت مستقر در شهر دیربورن میشیگان نیز در آن زمان گفت که تجارت خودروهای برقی آن تا زمانی که تولید مدلهای نسل بعدی در سال ۲۰۲۵ آغاز نشود، سودآور نخواهد بود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.