۳۵۷۷ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خرید، حمل و تحویل تیوب مبدل‌

فراخوان مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی بدون قیمت تراز شده به شماره ۰۰۶/۱۴۰۱/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی بدون قیمت تراز شده به یکی از اشخاص حقوقی واجد‌شرایط […]

فراخوان مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی بدون قیمت تراز شده به شماره ۰۰۶/۱۴۰۱/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی دو مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی بازرگانی بدون قیمت تراز شده به یکی از اشخاص حقوقی واجد‌شرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مناقصه: خرید، حمل و تحویل تیوب مبدل‌های درخواست شماره ۹۹۶۰۳۸۴ و ۹۹۶۰۵۴۸ شرکت پتروشیمی اروند به مدت شش ماه شمسی.

۲- میزان برآورد کلی مناقصه: برآورد کلی مناقصه مبلغ ۵۸۶,۸۸۷٫۵ (دلار) می‌باشد. (پرداخت به‌صورت ریالی صورت می‌پذیرد)

۳-زمان و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

۳٫۱) متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم ،Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۳٫۲) مدت زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت بارگذاری اطلاعات و دریافت اسناد مناقصه از تاریخ ۰۹/۰۵/۱۴۰۱ لغایت ۱۵/۰۵/۱۴۰۱ اعلام می‌گردد.

۴– میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: میزان سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ ۶٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌صورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد) به شماره‌حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ عهده بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند.

۵- جلسه توجیهی و شفاف‌سازی: با توجه به شرایط ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری جلسه توجیهی و شفاف‌سازی، متقاضیان پس از مطالعه کلیه اوراق و اسناد مناقصه سؤالات و ابهامات خود را حداکثر تا تاریخ ۱۸/۰۵/۱۴۰۱ به نشانی الکترونیکی msaeeditabar@arvandpvc.ir ارسال نمایند. که مناقصه‌گزار پاسخ سؤالات و ابهامات را به نشانی الکترونیکی متقاضیان ارسال می‌نماید.

۶- نحوه تکمیل و تنظیم پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست بر طبق ماده ۶ دستورالعمل شرکت در مناقصه، نسبت به تکمیل و تنظیم و ارسال پاکات به‌صورت حضوری به نشانی ذکر شده در بند ۷ اقدام نمایند.

 ۷-زمان و نحوه ارسال پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست پاکات خود را حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ تاریخ ۲۴/۰۵/۱۴۰۱ به‌صورت حضوری به آدرس: استان خوزستان، بندر امام‌خمینی(ره)، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند، تحویل امور حقوقی و پیمان‌ها پتروشیمی اروند نمایند.

۸- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

۹- گشایش پاکات: از مناقصه‌گرانی که حداقل امتیاز لازم را از کمیته فنی و بازرگانی کسب نمایند، جهت گشایش دعوت به‌عمل می‌آید. گشایش در ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه ۳۱/۰۵/۱۴۰۱ برگزار می‌گردد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن‌های ۵۲۱۲۶۴۷۴-۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۶۰۳-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.