رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران، عنوان کرد: مشکل عمده تعمیرکاران وجود قطعات تقلبی و کیفیت و توزیع قطرهچکانی روغن موتور در بازار است و متأسفانه چهار شرکت تولیدکننده روغن با عرضه قطرهچکانی موجب کمبود روغن و رشد روغنهای تقلبی در بازار شدهاند. به گزارش خبرخودرو، علیرضا نیکآیین؛ با اشاره به چالشهای صنف تعمیرکاران بیان کرد: […]
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران، عنوان کرد: مشکل عمده تعمیرکاران وجود قطعات تقلبی و کیفیت و توزیع قطرهچکانی روغن موتور در بازار است و متأسفانه چهار شرکت تولیدکننده روغن با عرضه قطرهچکانی موجب کمبود روغن و رشد روغنهای تقلبی در بازار شدهاند. به گزارش خبرخودرو، علیرضا نیکآیین؛ با اشاره به چالشهای صنف تعمیرکاران بیان کرد: در حالحاضر مشکل عمده تعمیرکاران وجود قطعات تقلبی و کیفیت و توزیع قطرهچکانی روغن موتور در بازار است و متأسفانه چهار شرکت تولیدکننده روغن با عرضه قطرهچکانی موجب کمبود روغن و رشد روغنهای تقلبی در بازار شدهاند. وی یادآور شد: نکته جالب توجه فروش اجباری ضدیخ از سوی کارخانجات به تعمیرگاهها است در حالی که تعمیرگاهها در این فصل به ضدیخ نیاز ندارند و با شرایط بد اقتصادی که دارند قادر به خرید اجباری ضدیخ و نگهداری آن نیستند. رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران، درخصوص طرح مقابله با قطعات یدکی فاقد کدرهگیری و تأثیر آن بر حذف قطعات تقلبی از بازار، اظهار داشت: صدور شناسه کالا بهترین روش برای حذف قطعات تقلبی و قاچاق از بازار است اما با توجه به اینکه نحوه اجرای آن در ابتدا مشکل داشت مذاکراتی با وزارت صمت داشتیم و مقرر شد این طرح ابتدا از کارخانجات تولیدکننده قطعات یدکی آغاز شود. نیکآیین؛ افزود: طرح مقابله با قطعات تقلبی طرح بسیار خوبی است اما شروع آن از واحدهای فروش لوازم یدکی ظرف مدت ۲۴ ساعت می تواند بازار قطعات یدکی را با تلاطم مواجه کند که خوشبختانه به همت معاون صنایع عمومی وزارت صمت اجازه داده شد این طرح ابتدا از کارخانجات و به تدریج در بازار قطعات یدکی اجرایی شود و امیدوارم این طرح بهزودی برای ۵۴ قلم لوازمیدکی نیز اجراء شود. رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران، در پایان درخصوص افزایش نرخ تعمیرکاران در سالجاری، گفت: تعرفه تعمیرگاهها در ابتدای سال نسبت به رشد تورم افزایش یافته و تاکنون افزایش نرخ مجدد نداشتهایم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.