عمر مجلس فعلی به تصویب لوایح بودجه و برنامه ششم نمی‌رسد

  عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از ضرورت ارایه لایحه بودجه سه دوازدهم بودجه از سوی دولت به مجلس خبر داد و گفت: بررسی و تصویب لوایح بودجه و برنامه ششم به عمر مجلس فعلی نمی‌رسد. به گزارش خانه ملت، محمد سقایی با تأکید بر ضرورت ارایه بودجه سه‌دوازدهم بودجه از سوی دولت […]

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از ضرورت ارایه لایحه بودجه سه دوازدهم بودجه از سوی دولت به مجلس خبر داد و گفت: بررسی و تصویب لوایح بودجه و برنامه ششم به عمر مجلس فعلی نمی‌رسد.

به گزارش خانه ملت، محمد سقایی با تأکید بر ضرورت ارایه بودجه سه‌دوازدهم بودجه از سوی دولت به مجلس، گفت: تصویب بودجه ۹۵ کل کشور در سال جاری ممکن نیست.

نماینده مردم استهبان ونی ریز در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که طبق آیین‌نامه زمان کافی در اختیار مجلس و کمیسیون‌های تخصصی آن برای بررسی لایحه بودجه ۹۵ کل کشور تا پایان سال جاری وجود ندارد، افزود: دولت برای جلوگیری از سردرگمی در بحث دریافت‌ها و پرداخت‌های خود باید به ارایه بودجه چند دوازدهم اقدام کند.

وی ادامه داد: به‌طور حتم با توجه به کمبود وقت بررسی بودجه ۹۵ کل کشور به سال آتی و مجلس آینده موکول خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان این‌که راهی جز تمدید برنامه پنجم توسعه پیش روی دولت و مجلس قرار ندارد، گفت: با توجه به کمبود وقت بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در سال جاری ممکن نخواهد بود.

وی گفت: برنامه پنجم توسعه باید برای یک سال دیگر تمدید شود زیرا به عنوان سند بالادستی بودجه مدنظر است.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به‌طور حتم با توجه به کمبود وقت بررسی و تصویب لوایح برنامه ششم و بودجه ۹۵ کل کشور به عمر مجلس فعلی نمی‌رسد.