۳۶۰۰ مزایده – شرکت پلیمر آریاساسول – فروش روغن ضایعاتی با بشکه

آگهی دعوت به مزایده‌عمومی فروش روغن ضایعاتی با بشکه مزایده شماره: ASPC-401/2101/S   شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد روغن‌های ضایعاتی با بشکه خود به مقدار تقریبی ۱۰۰٫۰۰۰ کیلوگرم را در طول مدت یک‌سال و طی مزایده‌عمومی به فروش برساند. لذا از كليه اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت به‌عمل مي‌آيد از تاریخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۱ […]

آگهی دعوت به مزایده‌عمومی

فروش روغن ضایعاتی با بشکه

مزایده شماره: ASPC-401/2101/S

 

شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد روغن‌های ضایعاتی با بشکه خود به مقدار تقریبی ۱۰۰٫۰۰۰ کیلوگرم را در طول مدت یک‌سال و طی مزایده‌عمومی به فروش برساند. لذا از كليه اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت به‌عمل مي‌آيد از تاریخ ۰۶/۰۶/۱۴۰۱ با مراجعه به وب‌سایت الکترونیکی شرکت به آدرس: http://www.aryasasol.com/ بخش مناقصات و مزایده‌ها، ضمن کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و مدارک مزایده، پیشنهاد قیمت خود را حداکثر تا تاریخ ۲۳/۰۶/۱۴۰۱ مطابق شرایط مندرج در اسناد ارسال نمایند.

 

بازدید از اقلام همه روزه (به‌استثنای روزهای جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ قبل از ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ بعدازظهر امکان­پذیر است.

برای بازدید از اقلام، مزایده‌گران می‌بایست مشخصات نمایندگان خود (نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره تماس و تاریخ دقیق بازدید) را حداقل یک روز کاری قبل از حضور در مجتمع به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

 

safadela@aryasasol.com

 

آدرس محل بازدید از اقلام ضایعاتی: استان بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس‌جنوبی(عسلویه)، فاز یک پتروشیمی­ها، شرکت پلیمر آریاساسول

 

تلفن تماس: ۸۵۹۲۲۸۹۴-۰۲۱

امور قراردادهای شرکت پلیمر آریاساسول