مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو، گفت: وزارت نیرو، تا کنون ۲۷ خدمت خود را به پنجره واحد خدمات الکترونیکی دولت متصل کرده است. به گزارش مناقصهمزایده، آذرم دهستانی؛ افزود: براساس بند «واو» تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ ، وزارت نیرو موظف است یکسوم از خدمات پرکاربرد خود را به پنجره ملی هوشمند […]
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو، گفت: وزارت نیرو، تا کنون ۲۷ خدمت خود را به پنجره واحد خدمات الکترونیکی دولت متصل کرده است. به گزارش مناقصهمزایده، آذرم دهستانی؛ افزود: براساس بند «واو» تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ ، وزارت نیرو موظف است یکسوم از خدمات پرکاربرد خود را به پنجره ملی هوشمند دولت متصل کند. مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو، اضافه کرد: وزارت نیرو ۵۳ خدمت و ۲۳۵ زیر خدمت را پوشش میدهد که از این تعداد ۲۷ خدمت متصل شده و ۶۴ خدمت دیگر باقی مانده است. از ۲۷ خدمت متصل شده به پنجره ملی هوشمند دولت، تعداد ۱۹ زیر خدمت در قالب مجوز الکترونیکی، قبلاً به درگاه ملی مجوزهای کسبوکار و هماکنون به پنجره هوشمند ملی متصل شده است. همچنین هشت خدمت پرتواتر شرکتهای آب و فاضلاب کشوری در حالحاضر، پیادهسازی و متصل به شبکه پنجره هوشمند ملی شدند. دهستانی؛ ادامه داد: از دیگر خدمات پر تواتر شرکتهای توانیر و مدیریت منابع آب میتوان به مجموع ۶۴ خدمت اشاره کرد که ۲۰ خدمت مربوط به شرکتهای توزیع، ۲۰ خدمت مربوط به شرکتهای برق منطقهای و ۲۰ خدمت مربوط به شرکت مدیریت منابع آب ایران است که تا نیمه دوم شهریورماه کار اتصال آن انجام میشود و تاکنون بیش از ۵۰ درصد، پیشرفت فنی داشته است. مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو، در پایان افزود: با اتصال این ۹۱ خدمت تا پایان شهریور به پنجره ملی خدمات هوشمند، وزارت نیرو به همه تعهدات قانونی خود عمل خواهد کرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.