اتصال ۲۷ خدمت الکترونیکی وزارت نیرو به پنجره واحدهوشمند دولت

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو، گفت: وزارت نیرو، تا کنون ۲۷ خدمت خود را به پنجره واحد خدمات الکترونیکی دولت متصل کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده، آذرم دهستانی؛ افزود: براساس بند «واو» تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ ، وزارت نیرو موظف است یک‌سوم از خدمات پرکاربرد خود را به پنجره ملی هوشمند […]

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو، گفت: وزارت نیرو، تا کنون ۲۷ خدمت خود را به پنجره واحد خدمات الکترونیکی دولت متصل کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده، آذرم دهستانی؛ افزود: براساس بند «واو» تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱ ، وزارت نیرو موظف است یک‌سوم از خدمات پرکاربرد خود را به پنجره ملی هوشمند دولت متصل کند. مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو، اضافه کرد: وزارت نیرو ۵۳ خدمت و ۲۳۵ زیر خدمت را پوشش می‌دهد که از این تعداد ۲۷ خدمت متصل شده و ۶۴ خدمت دیگر باقی مانده است. از ۲۷ خدمت متصل شده به پنجره ملی هوشمند دولت، تعداد ۱۹ زیر خدمت در قالب مجوز الکترونیکی، قبلاً به درگاه ملی مجوزهای کسب‌وکار و هم‌اکنون به پنجره هوشمند ملی متصل شده است. همچنین هشت خدمت پرتواتر شرکت‌های آب و فاضلاب کشوری در حال‌حاضر، پیاده‌سازی و متصل به شبکه پنجره هوشمند ملی شدند. دهستانی؛ ادامه داد: از دیگر خدمات پر تواتر شرکت‌های توانیر و مدیریت منابع آب می‌توان به مجموع ۶۴ خدمت اشاره کرد که ۲۰ خدمت مربوط به شرکت‌های توزیع، ۲۰ خدمت مربوط به شرکت‌های برق منطقه‌ای و ۲۰ خدمت مربوط به شرکت مدیریت منابع آب ایران است که تا نیمه دوم شهریورماه کار اتصال آن انجام می‌شود و تاکنون بیش از ۵۰ درصد، پیشرفت فنی داشته است. مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت نیرو، در پایان افزود: با اتصال این ۹۱ خدمت تا پایان شهریور به پنجره ملی خدمات هوشمند، وزارت نیرو به همه تعهدات قانونی خود عمل خواهد کرد.