۳۶۰۲ مناقصه – شرکت پلیمر آریاساسول – فروش آهن‌آلات ضایعاتی، کانتینر برش خورده و کابل

آگهی دعوت به مزایده‌عمومی فروش آهن‌آلات ضایعاتی، کانتینر برش خورده و کابل مزایده شماره: ASPC-401/2102/S شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد اقلام ضایعات خود به شرح جدول زیر را در طول مدت یک‌سال و طی مزایده‌عمومی به فروش برساند. لذا از كليه اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت به‌عمل مي­آيد از تاریخ ۰۷/۰۶/۱۴۰۱ با […]

آگهی دعوت به مزایده‌عمومی

فروش آهن‌آلات ضایعاتی، کانتینر برش خورده و کابل

مزایده شماره: ASPC-401/2102/S

شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد اقلام ضایعات خود به شرح جدول زیر را در طول مدت یک‌سال و طی مزایده‌عمومی به فروش برساند. لذا از كليه اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت به‌عمل مي­آيد از تاریخ ۰۷/۰۶/۱۴۰۱ با مراجعه به وب‌سایت الکترونیکی شرکت به آدرس: http://www.aryasasol.com بخش تأمین‌کنندگان و مشتریان، قسمت مناقصات و مزایده‌ها، ضمن کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و مدارک مزایده، پیشنهاد قیمت خود را حداکثر تا تاریخ ۲۷/۰۶/۱۴۰۱ مطابق شرایط مندرج در اسناد ارسال نمایند.

بازدید از اقلام همه روزه (به‌استثنای روزهای جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ قبل از ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ بعدازظهر امکان­پذیر است.

برای بازدید از اقلام، مزایده گران می‌بایست مشخصات نمایندگان خود (نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره تماس و تاریخ دقیق بازدید) را حداقل یک روز کاری قبل از حضور در مجتمع به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

safadela@aryasasol.com

 

ردیف

مشخصات اقلام

مقدار تقریبی

واحد

۱

آهن‌آلات ضایعاتی درجه‌یک

۳۵۰٫۰۰۰

کیلوگرم

۲

کانتینر برش خورده

۲۶٫۰۰۰

کیلوگرم

۳

انواع کابل ضایعاتی

۲۰٫۰۰۰

کیلوگرم

 

آدرس محل بازدید از اقلام ضایعاتی: استان بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس‌جنوبی(عسلویه)، فاز یک پتروشیمی­ها، شرکت پلیمر آریاساسول

تلفن تماس: ۸۵۹۲۲۸۹۴-۰۲۱

امور قراردادهای شرکت پلیمر آریاساسول