۳۶۰۷ مناقصه – شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان‌خراسان – احداث واحد بارگیری کامیونی گندله تولیدی

  آگهی فراخوان‌عمومی – شناسایی پیمانکار شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان‌خراسان در نظر دارد اجرای طرح “عملیات اجرایی احداث واحد بارگیری کامیونی گندله تولیدی ” خود را از طریق فراخوان‌عمومی و پس از برگزاری مناقصه و بررسی مدارک؛ به شرکت توانمند و متخصص واگذار نماید. شرح مختصر پروژه: این پروژه جهت انتقال و بارگیری گندله […]

 

آگهی فراخوان‌عمومی شناسایی پیمانکار

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان‌خراسان در نظر دارد اجرای طرح “عملیات اجرایی احداث واحد بارگیری کامیونی گندله تولیدی خود را از طریق فراخوان‌عمومی و پس از برگزاری مناقصه و بررسی مدارک؛ به شرکت توانمند و متخصص واگذار نماید.

شرح مختصر پروژه:

این پروژه جهت انتقال و بارگیری گندله تولیدی شرکت فولاد سنگان از محل دپوی آن با ظرفیت انتقال و بارگیری ۳٫۲ میلیون تن به روش EPC خواهد بود. این واحد شامل احداث نوار نقاله‌های انتقال گندله و ساختمان بارگیری جهت بارگیری همزمان سه کامیون به همراه تمامی تجهیزات (مخازن ذخیره و توزین و…) و همچنین سیستم‌ها جانبی مورد نیاز خواهد بود.

محل اجرای پروژه:

 محل اجرای پروژه در فاصله ۴۰ کیلومتری شهرستان خواف، واقع در استان خراسان‌رضوی در محدوده معادن سنگ‌آهن سنگان

شرایط مناقصه‌گران:

دارا بودن صلاحیت برای اجرای پروژه‌های صنعتی به روش مهندسی، طرح و ساخت (EPC) از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست‌جمهور

 

نحوه ارسال درخواست شرکت در فرآیند ارزیابی:

متقاضیان حقوقی می‌توانند اعلام آمادگی خود را به‌صورت کتبی و به همراه کپی گواهینامه‌های پیش‌گفته حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۹/۰۶/۱۴۰۱ به نشانی A.Shirojan@sanganco.ir و AL.Sanganco@gmail.com ارسال نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۱۰۰۴۰۹۰۰ تماس حاصل نمایند.

آخرین مهلت تحویل اسناد ارزیابی به مناقصه‌گزار: پایان وقت اداری مورخ ۲۹/۰۶/۱۴۰۱ خواهد بود.

 

تذکر ۱: پس از پایان مرحله ارزشیابی مناقصه‌گران، دعوت‌نامه شرکت در مناقصه برای مناقصه‌گرانی که صلاحیت ارزیابی اولیه را احراز نموده‌اند ارسال و فرآیند انجام مناقصه وفق شرایط اعلام شده در اسناد مناقصه انجام خواهد شد.

تذکر ۲: اعلام آمادگی هیچ‌گونه حقی برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

تذکر ۳: هزینه انتشار این آگهی (نوبت اول و دوم) از برنده مناقصه آتی اخذ خواهد شد.