معاون وزیر راهوشهرسازی، پیشرفت فیزیکی خط ریلی بوشهر را ۹ درصد دانست و گفت: ساخت خط راهآهن شیراز-بوشهر به حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. به گزارش مناقصهمزایده، خیرا… خادمی؛ در جریان بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه در دست ساخت خط ریلی بوشهر در منطقه تنگستان با اشاره به اینکه مسیر […]
معاون وزیر راهوشهرسازی، پیشرفت فیزیکی خط ریلی بوشهر را ۹ درصد دانست و گفت: ساخت خط راهآهن شیراز-بوشهر به حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. به گزارش مناقصهمزایده، خیرا… خادمی؛ در جریان بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه در دست ساخت خط ریلی بوشهر در منطقه تنگستان با اشاره به اینکه مسیر کریدور شمال به جنوب با اولویت خط ریلی بوشهر-شیراز دنبال میشود، اظهار داشت: احداث این پروژه کریدور ترانزیت ریلی جدید شمالی-جنوبی از بندر بوشهر، تا مبادی شمال کشور و منطقه پارسجنوبی را به شبکه ریلی کشور متصل میکند. مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور، تکمیل پروژه کریدور ترانزیت ریلی جدید شمالی-جنوبی را نیاز به ۵۲ هزار میلیارد تومان دانست و بیان کرد: ساخت خط راهآهن شیراز-بوشهر به حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.