۳۶۰۸ مناقصه – شركت صنايع چوب و كاغذ ايران – لایروبی لجن حوضچه ته‌نشینی و لاگون‌ها

  آگهي مناقصه‌عمومی شماره ۵/۱۴۰۱   شركت صنايع چوب و كاغذ ايران در نظر دارد لایروبی لجن حوضچه ته‌نشینی و لاگون‌های هوادهی شماره ۱ و ۲ مجتمع خود را از طریق قرارداد پيمانكاري به اشخاص حقيقي و حقوقي واگذار نمايد. لذا كليه متقاضيان محترم داراي سابقه كار مرتبط و واجد‌شرایط مي‌توانند از تاريخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۱ لغايت […]

 

آگهي مناقصه‌عمومی شماره ۵/۱۴۰۱

 

شركت صنايع چوب و كاغذ ايران در نظر دارد لایروبی لجن حوضچه ته‌نشینی و لاگون‌های هوادهی شماره ۱ و ۲ مجتمع خود را از طریق قرارداد پيمانكاري به اشخاص حقيقي و حقوقي واگذار نمايد.

لذا كليه متقاضيان محترم داراي سابقه كار مرتبط و واجد‌شرایط مي‌توانند از تاريخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۱ لغايت پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۰۶/۱۴۰۱ در روزهای کاری، جهت بازدید، دريافت اسناد و مدارك و تحویل آن به نشاني: كيلومتر ۵ جاده رضوانشهر به تالش، مجتمع چوكا، واحد دبيرخانه مراجعه و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن: ۴۴۶۰۹۰۳۲-۰۱۳ امور حقوقي و قراردادها و یا آقای سلمانی به شماره تماس ۰۹۱۱۳۸۲۱۷۷۹ تماس حاصل نمايند.

سپرده شرکت در مناقصه اصل يك فقره چك تضمين شده یا رمزدار يا ضمانتنامه معتبر بانكي با اعتبار ۳ ماهه و قابل تمديد به مبلغ (پنج میلیارد ريال) می‌باشد.

 

 

 

 

 

 شركت صنايع چوب و كاغذ ايران

 (چوكا)