ادبیات بانک‌های داخل در جهان باید یکی باشد

مدیرعامل بانک اقتصادنوین مطرح کرد ادبیات بانک‌های داخل در جهان باید یکی باشد مدیرعامل بانک اقتصادنوین در میزگرد «تعامل نظام بانکداری بدون ربا با بانکداری بین‌الملل» بر نقش تعیین‌کننده «ساختار» و «نیروی انسانی چند مهارته بانک‌ها» در تعاملات بین‌المللی تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، حسن‌معتمدی در این میز گرد که در بیست‌وهفتمین همایش بانکداری اسلامی […]

مدیرعامل بانک اقتصادنوین مطرح کرد

ادبیات بانک‌های داخل در جهان باید یکی باشد

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در میزگرد «تعامل نظام بانکداری بدون ربا با بانکداری بین‌الملل» بر نقش تعیین‌کننده «ساختار» و «نیروی انسانی چند مهارته بانک‌ها» در تعاملات بین‌المللی تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، حسن‌معتمدی در این میز گرد که در بیست‌وهفتمین همایش بانکداری اسلامی برگزار شد، گفت: مهم‌ترین بحث در تعامل نظام بانکی با بانک‌های بین‌المللی ساختار بانک‌های داخلی است که بسیار تعیین‌کننده است.

وی افزود: تحریم‌ها در طی سال‌های گذشته زمینه فاصله نظام بانکی با بانک‌های خارجی را فراهم کرده، هرچند برخی از بانک‌ها در آن دوره ارتباطات محدودی داشتند ولی این ارتباطات به گونه‌ای نبود که بانک‌های داخلی ساختار خود را منطبق با نظام بانکی بین‌المللی تنظیم کنند.

وی با اشاره به این‌که در دوره فعلی عمق ارتباطات تعیین‌کننده خواهد بود گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده زمینه برقراری ارتباط مؤثر نظام بانکی با بانک‌های معتبر بین‌المللی فراهم شده که این موضوع در نهایت به نفع اقتصاد کشور خواهد بود.

 

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه به نقش تعیین‌کننده نیروی انسانی در تعاملات بانکی بین‌المللی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین الزامات تعامل نظام بانکی با بانک‌های معتبر بین‌المللی نیروی انسانی کار آزموده چند مهارته است که باید توسط بانک‌ها مورد توجه قرار بگیرد.