سامان‌دهی امدادهای متفرقه از اولویت‌های وزارت صمت است

مدیر کل خدمات، نگهداری فنی و مهندسی وزارت صمت، گفت: در راستای ارایه خدمات بهتر به مشتریان و به منظور جلوگیری از زیان‌های احتمالی، سامان‌دهی امدادخودروهای متفرقه مورد توجه ویژه وزارت صمت است. به گزارش مناقصه‌مزایده، حمید محله‌ای؛ در حاشیه بازدید از شرکت امدادخودرو ایران، افزود: وزارت صمت برنامه‌ها و طرح‌های مدونی با همکاری شرکت […]

مدیر کل خدمات، نگهداری فنی و مهندسی وزارت صمت، گفت: در راستای ارایه خدمات بهتر به مشتریان و به منظور جلوگیری از زیان‌های احتمالی، سامان‌دهی امدادخودروهای متفرقه مورد توجه ویژه وزارت صمت است. به گزارش مناقصه‌مزایده، حمید محله‌ای؛ در حاشیه بازدید از شرکت امدادخودرو ایران، افزود: وزارت صمت برنامه‌ها و طرح‌های مدونی با همکاری شرکت امدادخودروی ایران و دیگر شرکت‌های معتبر خدمات پس از فروش برای ارایه خدمت بهتر به مردم و همچنین مدیریت شرکت‌های امداد خودرو دارد. وی ادامه داد: در قالب این برنامه و با همکاری شرکت‌های خودروساز و بخش‌های خصوصی، راهکارهای کنترلی برای امدادهای متفرقه مورد نظر وزارت صمت است. محله‌ای؛ ضمن تأکید بر دارا بودن مجوزهای قانونی و توان توسعه خدمات شرکت‌های امدادی، گفت: این شرکت‌ها باید دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته نیز باشند. مدیر کل خدمات، نگهداری، فنی و مهندسی وزارت صمت، به نارضایتی مردم از امداد متفرقه خصوصی اشاره کرد و گفت: امدادهای متفرقه به علت نبود نیروی انسانی متخصص، کیفیت پایین قطعات، گران بودن هزینه تعمیر و خدمات و نبود نظارت قوی و دایمی سبب نارضایتی مردم شده‌اند. وی ارایه خدمات به موقع و مطلوب توسط امدادهای معتبر شرکت‌های خودروساز را عاملی برای جلوگیری از فعالیت امدادهای متفرقه دانست و گفت: اگر شرکت‌های دارای مجوز با ساختار قوی فنی و نیروی انسانی مجرب، خدمات خوب، به موقع، طبقه‌بندی شده، استاندارد و شناسنامه‌دار به مشتریان عرضه کنند، شاهد کاهش اقبال مردم به امدادهای متفرقه خواهیم بود. محله‌ای؛ با تأکید بر این‌که شرکت امدادخودروی ایران از ساختار و توان خوبی برای ارایه خدمات برخوردار است، به توسعه بازار و مشتریان بالقوه اشاره کرد و گفت: شرایط ارایه خدمات در سطح عالی و خوبی قرار دارد، اما باید گام‌های دیگری برای توسعه برداشته شود که می‌توان به ارایه خدمات به مراکز متمرکز و کسب‌وکارهای بزرگ که دارای ناوگان بزرگی هستند، اشاره کرد و شرکت امدادخودروایران با توجه به داشتن زیرساخت‌ها و گسترده‌تر بودن خدمات به این حوزه‌ها ورود کند. در این بازدید سیدعباس میرحسینی؛ مدیرعامل امدادخودروایران نیز، به تشریح خدمات ناوگان امدادی ایران‌خودرو پرداخت که بزرگ‌ترین مرکز تماس و مجهزترین ناوگان خدمات امدادی در سطح کشور را دارد و به محصولات سایر خودروسازان نیز خدمات ارایه می‌کند. در این بازدید عباسعلی غیاثی؛ دبیر انجمن خدمات پس از فروش، رؤسا و کارشناسان حوزه خدمات تأمین و قطعات وزارت صمت نیز حضور داشتند.