۳۶۱۳ مناقصه – شرکت تأمین آب صنایع و معادن – ساخت لوله‌های فولادی اسپیرال

آگهي فراخوان‌عمومي ارزيابي‌كيفي منا قصه‌گران شرکت تأمین آب صنایع و معادن در نظر دارد پروژه “ساخت لوله‌های فولادی اسپیرال همراه با پوشش داخلی و خارجی، طرح ملی احداث سامانه انتقال آب دریا به استان‌های شرقی کشور” را از طريق مناقصه‌عمومي به سازندگان صاحب صلاحیت واگذار نماید. بدین‌وسیله از سازندگانی که سابقه و توانایی ارائه پیشنهاد […]

آگهي فراخوان‌عمومي ارزيابي‌كيفي منا قصه‌گران

شرکت تأمین آب صنایع و معادن در نظر دارد پروژه “ساخت لوله‌های فولادی اسپیرال همراه با پوشش داخلی و خارجی، طرح ملی احداث سامانه انتقال آب دریا به استان‌های شرقی کشور” را از طريق مناقصه‌عمومي به سازندگان صاحب صلاحیت واگذار نماید. بدین‌وسیله از سازندگانی که سابقه و توانایی ارائه پیشنهاد را دارند جهت شرکت در فراخوان ارزیابی‌کیفی دعوت به‌عمل می‌آید.

رديف

مشخصات پروژه

مقدار تقریبی (تناژ)

مدت اجرا

محل اجرا

۱

ساخت و تولید لوله‌های فولادی اسپیرال در اقطار ۸۱۲٫۸ میلیمتر (۳۲ اینچ) الی ۲۲۸۶ میلیمتر (۹۰ اینچ) با ضخامت ۹۴/۷ میلیمتر الی ۰۵/۱۹ میلیمتر و گرید فولاد مصرفی S355 J2+N، X60، X65 و X70 به همراه تأمین مصالح و اجرای پوشش خارجی لوله‌های مذکور از جنس پلی‌اتیلن سه‌ لایه به ضخامت حداقل ۳ میلیمتر و اندود داخل اپوکسی دو جزئی فاقد حلال (صد در صد جامد) و یا FBE به ضخامت حداقل ۴۰۶ میکرون

۱۰۰٫۰۰۰
تن

۱۴ ماه

استان‌های شرقی کشور

۱ ـ دستگاه‌ مناقصه‌گزار: شرکت تأمین آب صنایع و معادن.

۲- تاریخ، مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی: بدين‌وسيله از متقاضيان واجد‌شرایط دعوت به‌عمل مي‌آيد اسناد ارزيابي‌کیفی را از روز دوشنبه مورخ ۲۱/۰۶/۱۴۰۱ تا روز یکشنبه مورخ ۱۷/۰۷/۱۴۰۱ از طریق سایت اینترنتی به نشانی www.imwas-co.ir دریافت نموده و حداکثر تا ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۷/۱۴۰۱ نسبت به تکمیل و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی از طریق سایت اینترنتی به نشانی www.imwas-co.ir اقدام نمایند.

۳- سایر توضیحات:

۳-۱- همچنین پس از ارزیابی‌کیفی و انتخاب مناقصه‌گران واجد‌شرایط، سایر اطلاعات (محل و مهلت دریافت اسناد مناقصه و…) به اطلاع خواهد رسید.

۳-۲- شرکت‌کنندگان در ارزیابی‌کیفی باید حتماً سازندگان لوله بوده و حضور تأمین‌کنندگان و شرکت­های بازرگانی در ارزیابی‌کیفی مجاز نیست.

۳-۳- چنانچه یک کارخانه لوله ساز فقط قادر به ساخت لوله‌های فولادی اسپیرال باشد، می‌تواند به‌صورت مشارکت با کارخانه پوشش داخلی و پوشش خارجی در ارزیابی شرکت نمایند. لازم به ذکر است “سازندگان” می‌توانند به‌صورت توأمان با ارائه مشارکت نامه با کارخانه پوشش دهنده در ارزیابی حضور یابند.

شرکت تأمین آب صنایع و معادن