طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تأمیناجتماعی یکی از دستگاههایی است که به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است. به گزارش مناقصهمزایده، عیسی زارعپور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در اینستاگرام نوشت: یکی از دستگاههایی که خیلی زودتر از مهلت قانونی، به پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند متصل شد، سازمان تأمیناجتماعی […]
طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تأمیناجتماعی یکی از دستگاههایی است که به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است. به گزارش مناقصهمزایده، عیسی زارعپور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در اینستاگرام نوشت: یکی از دستگاههایی که خیلی زودتر از مهلت قانونی، به پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند متصل شد، سازمان تأمیناجتماعی بود. این سازمان با اتصال و اشتراک بانکهای اطلاعاتی خود در پنجره ملّی، تا الان موفق به ارایه ۴۲ خدمت برخط به میلیونها بیمه گزار شده که در گذشته مجبور بودند با صرف وقت، هزینه و انرژی قابلتوجهی خود را برای دریافت خدمات مورد نیاز به مراکز تأمیناجتماعی برسانند. وی ادامه داد: امروز میلیونها هموطن برای خدماتی چون، دریافت سابقه خدمات بیمه، محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگان، بیمه کارگران ساختمانی، خدمات سلامت، پرونده الکترونیک، دریافت تأییدیه از مراجع پزشکی، درخواست کمیسیون پزشکی، درخواست هدیه ازدواج و نسخه الکترونیکی دیگر نیاز به مراجعه حضوری به مراکز تأمیناجتماعی در شهر و روستا را ندارند و در هر ساعت از شبانهروز و در زمان بسیار کوتاهی و بهصورت کاملاً رایگان این خدمات را میتوانند دریافت کنند. پیش از این وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده بود همه دستگاههای اجرایی کشور موظف هستند تا پایان شهریورماه سالجاری پنجره واحد خدمات هوشمند خود را راهاندازی و به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.