راه‌اندازی خدمات جدید در واحد امور مشتریان مراکز معاینه فنی پایتخت

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، از راه‌اندازی خدمات جدید در واحد امور مشتریان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدرضا مفیدی؛ در توضیح این خبر، افزود: از هفته گذشته در راستای مدیریت امور مشتریان و بهبود کیفیت ارایه خدمات منطبق با نیاز مشتریان ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات در مراکز معاینه فنی شهر تهران از […]

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، از راه‌اندازی خدمات جدید در واحد امور مشتریان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدرضا مفیدی؛ در توضیح این خبر، افزود: از هفته گذشته در راستای مدیریت امور مشتریان و بهبود کیفیت ارایه خدمات منطبق با نیاز مشتریان ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات در مراکز معاینه فنی شهر تهران از طریق نظرسنجی پیامکی به خدمات واحد امور مشتریان اضافه گردیده است. مراجعه‌کنندگان به مراکز معاینه فنی شهر تهران یک روز پس از دریافت گواهی معاینه فنی از طریق پیامکی که به ایشان ارسال می‌شود، می‌توانند با ورود به لینک پرسشنامه به آدرس eforms.tehran.ir/technical-visit-car نسبت به تکمیل و ارایه نقطه‌نظرات خود درباره نحوه خدمت‌رسانی مرکز اعلام‌نظر فرمایند. وی در ارتباط با برنامه‌های ستاد جهت بهبود خدمات و فرآیندهای معاینه فنی در مراکز شهر تهران، اظهار داشت:یکی از اهداف اصلی پیاده‌سازی و راه‌اندازی این خدمات جدید و به‌طور کلی توسعه این امور در واحد امور مشتریان ایجاد ارتباط دو سویه با شهروندان و استفاده از نظرات ایشان در شناسایی نقاط ضعف و بهبود خدمات است. بدون تردید پس از ارزیابی و سنجش پرسشنامه‌ها، این مجموعه تمام تلاش خود را جهت بهبود و رفع نواقص انجام خواهد داد و جهت اطمینان شهروندان از اثربخشی این مشارکت، اقدامات اصلاحی به صورت عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد. ضمناً از شهروندان درخواست می‌شود جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت مراکز معاینه فنی شهر تهران و بهبود کیفیت خدمات، این مجموعه را در انجام این خدمات جدید با تکمیل پرسشنامه‌ها همراهی کنند. مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، درخصوص دیگر خدمات ارایه شده در واحد امور مشتریان، گفت: از چند سال گذشته با رویکرد تسهیل در ارایه خدمات به شهروندان در مراکز معاینه فنی شهر تهران سعی شده، خدماتی نظیر امکان مراجعه با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت‌دهی اینترنتی در سامانه تهران، راه‌اندازی سامانه مدت انتظار جهت آگاهی از آخرین وضعیت طول صف در مراکز با هدف توزیع مراجعات و استفاده از خدمات مراکز خلوت‌تر در شهر تهران، استفاده از درگاه‌های ارتباطی بیشتر با هدف افزایش اطلاع‌رسانی و ارسال پیامک اطلاع‌رسانی زمان انقضای اعتبار معاینه فنی، به شهروندان ارایه گردد. افزون بر این، در راستای بهبود کیفیت خدمات چندین اقدام جدید در دست اجراست که به‌زودی پس از انجام به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.