ارتباط حادثه شوش با نشست‌های قبلی زمین تکذیب شد

  ارتباط حادثه شوش با نشست‌های قبلی زمین تکذیب شد قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران علت ایجاد گودال در منطقه ۱۵ تهران را شکستگی لوله دانست و گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با نشست زمین که برخی رسانه‌ها منتشر کرده‌اند ندارد. علیرضانوذری‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: گودال به وجود آمده در […]

 

ارتباط حادثه شوش با نشست‌های قبلی زمین تکذیب شد

قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران علت ایجاد گودال در منطقه ۱۵ تهران را شکستگی لوله دانست و گفت: این موضوع هیچ ارتباطی با نشست زمین که برخی رسانه‌ها منتشر کرده‌اند ندارد.

علیرضانوذری‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: گودال به وجود آمده در کوچه‌ای در حوالی میدان شوش در منطقه ١٥ تهران صرفاً در اثر شکستگی یک انشعاب فرعی آب به قطر یک‌دوم اینچ و مربوط به یک خانه بوده است.

به گفته وی گودال به‌وجودآمده از این شکستگی ۳ متر عمق و دو متر قطر دارد و تصاویر منتشرشده در باره این رویداد از سوی برخی رسانه‌ها، عمدتاً آرشیوی است و هیچ ارتباطی با این حادثه ندارند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص آخرین وضعیت آبرسانی این منطقه، تأکید کرد: در این حادثه، آب هیچ اشتراکی قطع نشده است و نیروهای امدادی آبفای استان تهران شکستگی این لوله را ترمیم کرده‌اند.

 

نوذری پور با بیان این‌که این حادثه هیچ ارتباطی با نشست زمین و مسایلی از این قبیل ندارد، گفت: نشست معمولاً در مناطقی است که حفاری مترو در آن مکان انجام می‌شود و باید گفت که زیر این منطقه خالی نبوده به همین دلیل علت این امر در حال بررسی است، اما به‌طور قطع می‌توان گفت که این مسأله ارتباطی با نشست ندارد.