ایجاد محدودیت برای قرارگاه خاتم‌الانبیا در داخل کشور، اقدام علیه امنیت ملی است

ایجاد محدودیت برای قرارگاه خاتم‌الانبیا در داخل کشور، اقدام علیه امنیت ملی است عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در صورت کوتاهی مسؤولان درباره پیوستن ایران به FATF مجلس به موضوع ورود کرده و اجازه نمی‌دهد که در داخل برای قرارگاه خاتم‌الانبیا، محدودیت ایجاد شود چرا که این کار اقدامی علیه امنیت ملی است. به […]

ایجاد محدودیت برای قرارگاه خاتم‌الانبیا در داخل کشور، اقدام علیه امنیت ملی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در صورت کوتاهی مسؤولان درباره پیوستن ایران به FATF مجلس به موضوع ورود کرده و اجازه نمی‌دهد که در داخل برای قرارگاه خاتم‌الانبیا، محدودیت ایجاد شود چرا که این کار اقدامی علیه امنیت ملی است.

به گزارش فارس، ولی‌ا… نانواکناری، نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی درباره پیوستن ایران به FATF گفت: این الحاق نه تنها روابط بانکی در داخل کشور را تحت کنترل درمی‌آورد بلکه اطلاعات مالی افراد را نیز زیر نظر می‌گیرد.

وی با اشاره به این‌که با عضویت در FATF با دست خودمان اطلاعات خود را به نهادهای بین‌المللی می‌دهیم، اظهار داشت: این الحاق صددرصد باعث شکست ما در صحنه رویارویی با قدرت‌های غربی خواهد شد.

 

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت هوشیاری مسؤولان در زمینه پیوستن به FATF گفت: در صورت کوتاهی از سوی مسؤولان مربوطه مجلس به موضوع ورود کرده و اجازه نخواهد داد که در داخل کشور برای نهادهایی همچون قرارگاه خاتم‌الانبیا، محدودیت ایجاد شود چرا که این کار اقدامی علیه امنیت ملی است.