آگهی مناقصهعمومی تجدید ۱ شماره مناقصه (۷۲/۰۱) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصهعمومی واگذاری تهیه طبخ و توزیع غذای دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی طبق جدول ذیل به شماره ۲۰۰۱۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۸۰ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولتبهشرکتهای دارای تائید صلاحیت از سازمان کار، رفاه و امور اجتماعی واگذار […]
آگهی مناقصهعمومی تجدید ۱
شماره مناقصه (۷۲/۰۱)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصهعمومی واگذاری تهیه طبخ و توزیع غذای دانشجویان معاونت فرهنگی و دانشجویی طبق جدول ذیل به شماره ۲۰۰۱۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۸۰ را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولتبهشرکتهای دارای تائید صلاحیت از سازمان کار، رفاه و امور اجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
مهلت زمان دریافت اسناد مناقصه از سایت: از ۲۳/۰۷/۱۴۰۱ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۲۸/۰۷/۱۴۰۱
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از ۳۰/۰۷/۱۴۰۱ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۰۹/۰۸/۱۴۰۱
زمان گشایش پاکتها در سامانه: ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۱۰/۰۸/۱۴۰۱ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
مدت قرارداد: ۱۵/۰۸/۱۴۰۱ لغایت ۲۰/۰۶/۱۴۰۲
حجم کل غذا: ۱۷۷۹۵۰۰ پرس سالیانه
میانگین کل پک صبحانه ۱۲۰۰۰۰
تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقا بهنام موضوع مناقصه) یا ضمانتنامه های صادرشده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی (یا واریز وجه نقد به شمارهحساب ۰۴۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۸۰۶۰۷۱۴۶۹۷۷IR بانک مرکزی به نام تمرکز رد وجوه سپرده دانشگاه علوم پزشکی به شناسه ۹۸۱۰۸۰۶۶۵۱۲۳۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۱۳۰۰۰
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت الف سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس: همدان، بلوار شهید فهمیده، ستاد دانشگاه علوم پزشکی
شرکتکنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شمارهحساب بانک رفاه ۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵ یا شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.
– کد اقتصادی، شناسه و کد پستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
– ۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
– هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه میباشد.
– برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل برگزاری مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران از این طریق امکانپذیر میباشد.
واحد مناقصات و مزایدات
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.