کمبود جهانی تراشههای نیمههادی در صنعت خودروسازی همچنان وجود دارد و هیچ نشانی از کاهش این مشکل به چشم نمیخورد. این بحران منجر به این میشود که بسیاری از خودروسازان در تولید خودرو دچار مشکل شوند. تویوتا نیز از این قاعده مستثنا نیست. به گزارش مناقصهمزایده، این خودروساز ژاپنی اکنون با انتشار بیانیهای رسمی اعلام […]
کمبود جهانی تراشههای نیمههادی در صنعت خودروسازی همچنان وجود دارد و هیچ نشانی از کاهش این مشکل به چشم نمیخورد. این بحران منجر به این میشود که بسیاری از خودروسازان در تولید خودرو دچار مشکل شوند. تویوتا نیز از این قاعده مستثنا نیست. به گزارش مناقصهمزایده، این خودروساز ژاپنی اکنون با انتشار بیانیهای رسمی اعلام میکند که باید برآوردهای تولید خود را برای سالجاری بازبینی کند. تویوتا بیان میکند که شیوع کووید۱۹ همچنان باعث ایجاد مشکلات قابلتوجهی برای مشتریان و اختلال در زنجیره تولید میشود. کمبود تراشه این خودروساز را مجبور میکند تا برنامههای تولید خود را برای ماه نوامبر اصلاح کند. کاهش ظرفیت تولید در ماه نوامبر منجر به پیشبینی تولید سالانه کمتر از ۹٫۷ میلیون دستگاه خواهد شد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که این پیشبینی برای سال مالی ۲۰۲۳ است. تویوتا همچنین لیستی از تعلیق تولید در ماه نوامبر در کارخانههای ژاپنی خود را منتشر میکند. توقف تولید در هشت کارخانه و ۱۱ خط تولید از مجموع ۲۸ خط در ۱۴ کارخانه وجود دارد. همچنین کارخانه فوجیماتسو تویوتا بیشترین تعداد روزهای بدون فعالیت تولیدی را خواهد داشت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.