دبیر انجمن واردکنندگان تایر، نابهسامانی در ارایه خدمات پس از فروش و چند نرخی شدن تایرهای وارداتی را تکذیب کرد. به گزارش خبرخودرو، به گزارش مناقصهمزایده، سیدمحمد میرعابدینی؛ در واکنش به اخبار حاکی از نابهسامانی در ارایه خدمات پس از فروش و چند نرخی شدن تایرهای وارداتی در پی لغو الزام واردکنندگان تایر به داشتن […]
دبیر انجمن واردکنندگان تایر، نابهسامانی در ارایه خدمات پس از فروش و چند نرخی شدن تایرهای وارداتی را تکذیب کرد. به گزارش خبرخودرو، به گزارش مناقصهمزایده، سیدمحمد میرعابدینی؛ در واکنش به اخبار حاکی از نابهسامانی در ارایه خدمات پس از فروش و چند نرخی شدن تایرهای وارداتی در پی لغو الزام واردکنندگان تایر به داشتن نمایندگی، اظهار داشت: پیش از تحریمها واردات تایر توسط نماینده انحصاری هر شرکت انجام میشد اما با آغاز تحریمها وزارت صمت الزام به داشتن نمایندگی را برای واردکنندگان لغو کرد و در حالحاضر همه واردکنندگان میتوانند لاستیک وارد کنند اما برای ارایه خدمات پس از فروش ملزم به اخذ تأییدیه از سازمان حمایت هستند. وی همچنین درباره وضعیت بازار تایرهای وارداتی، بیان کرد: در حالحاضر مشکل عمده بازار تایرهای وارداتی قاچاق لاستیکهای سواری است زیرا واردات رسمی تایرهای سواری با تعرفه ۳۲ درصد و نرخ ارز محاسباتی گمرک (حدود ۲۷ و ۲۸ هزار تومان) مقرون بهصرفه نیست و قیمت تایرهای قاچاق ۵۰ درصد زیر قیمت واقعی تمام میشود اما واردات تایرهای باری و اتوبوسی طبق روال انجام میشود و مشکلی از این جهت وجود ندارد. دبیر انجمن واردکنندگان تایر، در پایان بر جلوگیری از واردات تایرهای قاچاق به کشور تأکید و عنوان کرد: تایرهای قاچاق عمدتاً تاریخ گذشته هستند و با کیفیت بسیار پایینی وارد کشور میشوند و از این جهت میتوانند مصرفکننده نهایی را با مشکلات زیادی مواجه کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.