۳۶۴۷ مزایده – شرکت پلیمر آریاساسول – فروش رله، پروژکتور و فیکسچر

آگهی دعوت به مزایده‌عمومی (نوبت دوم) فروش رله، پروژکتور و فیکسچر مزایده شماره: ASPC-401/2099/S  شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد اقلام مازاد و ضایعات خود به شرح جدول زیر را در طول مدت یک سال و طی مزایده‌عمومی به فروش برساند. لذا از كليه اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت به عمل مي­آيد از […]

آگهی دعوت به مزایده‌عمومی (نوبت دوم)

فروش رله، پروژکتور و فیکسچر

مزایده شماره: ASPC-401/2099/S

 شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد اقلام مازاد و ضایعات خود به شرح جدول زیر را در طول مدت یک سال و طی مزایده‌عمومی به فروش برساند. لذا از كليه اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت به عمل مي­آيد از مورخ ۰۵/۰۸/۱۴۰۱ با مراجعه به وب‌سایت الکترونیکی شرکت به آدرس: http://www.aryasasol.com/ بخش تأمین‌کنندگان و مشتریان- مناقصات و مزایده‌ها، ضمن کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد و مدارک مزایده، پیشنهاد قیمت خود را حداکثر تا مورخ ۲۲/۰۸/۱۴۰۱ مطابق شرایط مندرج در اسناد ارسال نمایند.

بازدید از اقلام همه‌روزه (به‌استثنای روزهای جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ قبل از ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ بعدازظهر امکان­پذیر است.

برای بازدید از اقلام، مزایده‌گران می‌بایست مشخصات نمایندگان خود را حداقل یک روز کاری قبل از حضور در مجتمع به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

safadela@aryasasol.com

 

ردیف

مشخصات اقلام

حجم

واحد

۱

پروژکتورهای هالوژنی (اقلام سالم و مازاد)

۱۱۷۷

عدد

۲

فیکسچر و پروژکتورهای (اقلام ضایعاتی)

۸۰

عدد

۳

رله حفاظت موتوری (اقلام سالم و مازاد)

۹

عدد

 

آدرس محل بازدید از اقلام ضایعاتی: استان بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی (عسلویه)، فاز یک پتروشیمی­ها، شرکت پلیمر آریاساسول

تلفن تماس: ۸۵۹۲۲۸۹۴-۰۲۱

امور قراردادهای شرکت پلیمر آریاساسول