گفت‌و‌گوی بی‌واسطه قائم‌مقام مدیرعامل بانک انصار با مشتریان و همکاران

گفت‌و‌گوی بی‌واسطه قائم‌مقام مدیرعامل بانک انصار با مشتریان و همکاران فروتن، قائم‌مقام مدیرعامل بانک‌انصار با حضور در مرکز خدمات مشتریان این بانک به سئوالات مشتریان و همکاران این بانک پاسخ داد و شنونده دیدگاه‌ها و انتظارات آنان نسبت به خدمات بانک بود. به گزارش مناقصه‌مزایده از اداره کل بازاریابی و تبلیغات، با حضور قائم مقام […]

گفت‌و‌گوی بی‌واسطه قائم‌مقام مدیرعامل بانک انصار با مشتریان و همکاران

فروتن، قائم‌مقام مدیرعامل بانک‌انصار با حضور در مرکز خدمات مشتریان این بانک به سئوالات مشتریان و همکاران این بانک پاسخ داد و شنونده دیدگاه‌ها و انتظارات آنان نسبت به خدمات بانک بود.

به گزارش مناقصه‌مزایده از اداره کل بازاریابی و تبلیغات، با حضور قائم مقام بانک انصار در مرکز خدمات مشتریان، طرح گفت‌و‌گوی بی‌واسطه مدیران ارشد بانک انصار به سرانجام رسید و با اتمام آن، معاونت‌‌‌ها و ادارات کل بانک انصار از این فرصت برخوردار شدند تا در سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود به نحو بهتری انتظارات مشتریان را برآورده سازند و نیازهای روزافزون آن‌‌‌ها را تأمین کنند.

 

شایان ذکر است که در طرح گفت‌و‌گوی بی‌واسطه مدیران ارشد بانک انصار با مشتریان و کارکنان، کلیه مدیران ارشد و یا جانشینان آنان حضور داشته و بر اساس زمان‌بندی از پیش اعلام شده از تاریخ ۱۹ مرداد تا ۱۷ شهریور پاسخگوی سؤالات مشتریان و کارکنان بودند و به صورت مستقیم با نقطه‌نظرات، نقد‌‌‌ها و پیشنهادهای آنان آشناتر شدند.