سرپرست بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی پتروشیمی پیشنهاد داد تسهیل انتقال بار به هند با تشکیل کنسرسیومی توسط شرکتهای پتروشیمی سرپرست بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی پتروشیمی، با بیان «کشتیهای ایرانی به مقصد بنادر هند تحریم هستند» گفت: مجبوریم برای صادرات محصولات از کشتیهای خارجی استفاده کنیم. به گزارش مناقصهمزایده، یوسف مسافر؛ در نشست با مدیران سازمان […]
سرپرست بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی پتروشیمی پیشنهاد داد
تسهیل انتقال بار به هند با تشکیل کنسرسیومی توسط شرکتهای پتروشیمی
سرپرست بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی پتروشیمی، با بیان «کشتیهای ایرانی به مقصد بنادر هند تحریم هستند» گفت: مجبوریم برای صادرات محصولات از کشتیهای خارجی استفاده کنیم. به گزارش مناقصهمزایده، یوسف مسافر؛ در نشست با مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، اظهار کرد: بهدلیل برخی محدودیتها در بندر امام(ره)، مجبوریم تولیدات را به بندرعباس منتقل کرده و آنها را از آنجا صادر کنیم. وی افزود: همین مسأله برای ما ۱۰ تا ۱۵ دلار هزینه حمل را در هر تن افزایش میدهد. ضمن اینکه وقتی محصولات را با کشتیهای فیدر به ماهشهر میآوریم باعث افزایش زمان میشود. وی یادآور شد: پیشنهاد میکنیم شرکتهای پتروشیمی یک کنسرسیوم برای حل این مشکل تشکیل دهند. چند سال است که در حوزه صادرات محصولات پتروشیمی وجود دارد. سرپرست بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی پتروشیمی گفت: کشتیهای ایرانی به مقصد هند تحریم هستند و مجبوریم برای صادرات محصولات از کشتیهای خارجی استفاده کنیم که این کار هزینهها را افزایش میدهد. مسافر؛ بیان کرد: وقتی بارگیری انجام میشود، شرکتهای کشتیرانی، شناورهای فیدر را معیار بارگیری شدن در نظر میگیرند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.