آگهی مناقصهعمومی یک مرحلهای توأم با ارزیابیکیفی شماره مناقصه (۷۷/۰۱) شماره سامانه ستاد: ۲۰۰۱۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۸۵ تجدید اول دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان در نظر دارد تکمیل مرکز جامع سلامت درجزین واقع در شهرستان در گزین، روستای درجزین را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه شرکتهایی که دارای ظرفیت کاری آزاد- […]
آگهی مناقصهعمومی یک مرحلهای توأم با ارزیابیکیفی
شماره مناقصه (۷۷/۰۱)
شماره سامانه ستاد: ۲۰۰۱۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۸۵
تجدید اول
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان در نظر دارد تکمیل مرکز جامع سلامت درجزین واقع در شهرستان در گزین، روستای درجزین را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به کلیه شرکتهایی که دارای ظرفیت کاری آزاد- حداقل رتبهبندی لازم (حداقل پایه ۵ تأسیسات)- تجربه کاری لازم- گواهینامه صلاحیت ایمنی (HSE)- توان مالی مناسب- کادر مجرب و تجهیزات و ماشینآلات موردنیاز میباشند، واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و گشایش پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
۱٫ مهلت زمان دریافت اسناد مناقصه از سایت: روز پنجشنبه مورخ ۱۹/۰۸/۱۴۰۱ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۹/۰۸/۱۴۰۱
۲٫ مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از ۳۰/۰۸/۱۴۰۱ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۹/۰۹/۱۴۰۱
۳٫ زمان گشایش پاکتها در سامانه: روز پنجشنبه مورخ ۱۰/۰۹/۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰ صبح در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه واقع در همدان، بلوار شهید فهمیده، دانشگاه علوم پزشکی، ساختمان ستاد مرکزی، طبقه اول تشکیل میگردد.
ردیف
شرح پروژه
زیربنا
(مترمربع)
حدود برآورد (میلیون ریال)
مبنای برآورد
مبلغ تضمین
(میلیون ریال)
مدت اجرا
۱
تکمیل مرکز جامع سلامت درجزین تا مرحله بهرهبرداری شامل: تهیه و اجرای دیوارچینیهای خارجی و داخلی، اجرای وادارها، درب و پنجره، اجرای شیب بندی بام و ایزوگام نازککاری، تأسیسات برقی و تأسیسات مکانیکی و… تا مرحله بهرهبرداری مطابق شرح کارهای قابل انجام نقشه و جزئیات اجرایی پیوست اسناد مناقصه
حدود ۵۹۵
۴۷۱۰۳
بر اساس فهرستبهای سال ۱۴۰۱ با اعمال ضرایب منطقهای، بالاسری (۱٫۳۰) و تجهیز کارگاه و بخشنامه سرجمع
۲۳۵۶
۶ ماه
۴٫ هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.
۵٫ تضمین شرکت در مناقصه: ضمانتنامه بانکی و یا ضمانتنامههای صادرشده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز بانک مرکزی که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان و یا ارائه فیش واریزی وجه نقد به شماره ۰۴۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۸۰۶۰۷۱۴۶۹۷۷IR بهحساب بانک مرکزی خزانه بهنام تمرکز رد وجوه سپرده دانشگاه علوم پزشکی به شناسه ۹۸۱۰۸۰۶۶۵۱۳۳۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۱۳۰۰۰
۶٫ تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت الف سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس: همدان، بلوار شهید فهمیده، سایت دانشگاه علوم پزشکی ابنسینا همدان، ساختمان جدید ستاد دانشگاه، طبقه پنجم، مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایند.
۷٫ توضیح اینکه اعتبارات مناقصه عمرانی میباشد. نحوه پرداخت: ۸۰ درصد نقد و ۲۰ درصد اوراق دو ساله
۸٫ شرکتکنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شمارهحساب بانک رفاه ۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واریز نمایند.
۹٫ کد اقتصادی، شناسه ملی و کد پستی دانشگاه علوم پزشکی همدان به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۸۳۸۷۳۶
۱۰٫ برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) میباشد و کلیه مراحل برگزاری مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
واحد مناقصات و مزایدات
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.