۳۶۵۹ مزایده – شهرداری بروجرد – فروش املاک

آگهی تجدید مزایده‌عمومی فروش املاک (نوبت دوم) شهرداری بروجرد در نظر دارد املاک تحت اختیار خود را از طریق مزایده‌عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) و با شماره مزایده ۲۰۰۱۰۹۱۷۱۴۰۰۰۰۰۳ به‌صورت الکترونیکی به شرح ذیل به فروش برساند. – یک قطعه زمین واقع در میدان […]

آگهی تجدید مزایده‌عمومی فروش املاک (نوبت دوم)

شهرداری بروجرد در نظر دارد املاک تحت اختیار خود را از طریق مزایده‌عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده، با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) و با شماره مزایده ۲۰۰۱۰۹۱۷۱۴۰۰۰۰۰۳ به‌صورت الکترونیکی به شرح ذیل به فروش برساند.

– یک قطعه زمین واقع در میدان راهنمایی کوچه نهر قشلاق به شماره پلاک ثبتی ۴۴۲۹

-۸ قطعه زمین واقع در انتهای خیابان امام حسن عسکری (ع) (خیابان سیاوش) به شماره پلاک‌های ثبتی ۲۵ و ۲۳،۲۲، ۲۰، ۹، ۸، ۳، ۲

-۲ قطعه زمین واقع در شهرک پردیس کوچه غزال یک به شماره پلاک‌های ثبتی ۱۱۹۳۵ فرعی از ۷۳ اصلی و ۱۱۹۳۹ فرعی از ۷۳ اصلی

تاریخ انتشار: ۱۶/۰۸/۱۴۰۱ مهلت دریافت اسناد مزایده: ۲۲/۰۸/۱۴۰۱ تاریخ بازدید: از ۱۸/۰۸/۱۴۰۱ تا ۳۰/۰۸/۱۴۰۱ مهلت ارسال پیشنهاد: ۰۲/۰۹/۱۴۰۱ تا ساعت ۱۴:۰۰

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است:

۱- برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل دریافت اسناد مزایده، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه) ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران محترم از این طریق امکان‌پذیر می‌باشد.

۲- کلیه اطلاعات شامل مشخصات، شرایط دربرد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل‌مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد.

۳- علاقه‌مندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه ستاد با شماره ۱۴۵۶ تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام استان‌ها، در سایت سامانه (setadiran.ir.www) بخش ثبت‌نام /پروفایل مزایده گر موجود است.

یحیی عیدی

شهردار بروجرد