جایگاه شورای عالی استان‌ها در مدیریت‌های سیاسی تصویب شد

جایگاه شورای عالی استان‌ها در مدیریت‌های سیاسی تصویب شد رییس شورای عالی استان‌ها گفت: جایگاه اعضای شورای عالی استان‌ها که در طرح جایگاه مدیریت‌های سیاسی فراموش شده بود در این جلسه جایگاه‌ آن‌‌ها به تصویب رسید. به گزارش فارس، مهدی‌چمران در سی‌ویکمین اجلاس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: در جلسه شورای عالی استان‌ها طرحی با […]

جایگاه شورای عالی استان‌ها در مدیریت‌های سیاسی تصویب شد

رییس شورای عالی استان‌ها گفت: جایگاه اعضای شورای عالی استان‌ها که در طرح جایگاه مدیریت‌های سیاسی فراموش شده بود در این جلسه جایگاه‌ آن‌‌ها به تصویب رسید.

به گزارش فارس، مهدی‌چمران در سی‌ویکمین اجلاس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: در جلسه شورای عالی استان‌ها طرحی با عنوان جایگاه مدیریت‌های سیاسی مطرح شد که در این طرح جایگاه شورا‌‌ها و شورای عالی استان‌ها فراموش شده بود.

چمران بیان داشت: جایگاه شورای عالی استان‌ها که به عنوان دومین پارلمان کشوری مطرح است و نمایندگان مردم در آن حضور دارند باید ردیف جایگاه سیاسی آن‌‌ها نیز مشخص شود. به تصویب رسیده است که جایگاه نمایندگان استان‌ها مشخص شود.

وی یادآور شد: در طرح جایگاه مدیریت‌های سیاسی، هر یک از مدیران در ردیف‌های مشخصی قرار گرفته‌اند که رتبه‌بندی می‌شوند.

چمران گفت: در جلسه این روز سیدمناف‌هاشمی، معاون وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت و گزارش عملکردی را ارایه داد.

چمران افزود: مردم باید با ورزش ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت ورزش و جوانان و شورا‌‌ها و شهرداری‌ها منعقد شود تا شهروندان راحت تر بتوانند ورزش کنند.

چمران گفت: پیشنهاد دیگری نیز در ارتباط با فدراسیون‌‌‌ها و ورزش‌های زورخانه‌ای داشتیم که کتباً ابلاغ و اعلام خواهد شد.

وی درباره برگزاری نخستین اجلاس شورا‌‌ها و شهرداری‌ها نیز اشاره کرد و گفت: ریالی نیز برای اجلاس شورا‌‌ها و شهرداری‌ها هزینه نکرده‌ایم و تمامی هزینه‌های این اجلاس توسط اسپانسر‌‌ها و افرادی که در این همایش شرکت کردند، تأمین شد و بی‌تردید این اجلاس در ارتقای جریان شورا‌‌ها و شهرداری‌ها نقش به‌سزایی خواهد داشت.