۳۶۶۵ مناقصه – شركت نفت مناطق مركزي ايران – خرید ۵ مجموعه تجهیزات تاج سر چاه

آگهي مناقصه‌عمومی (دومرحله‌ای) موضوع: مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای شماره خ‌ن‌م/۷۱۱/۱۴۰۱ مربوط به خرید ۵ مجموعه تجهیزات تاج سر چاهی AG (H) 10K به همراه خدمات نصب موردنیاز اداره حفاري تحت تقاضاي شماره SHP-3194104147 شماره سامانه ستاد: ۲۰۰۱۰۹۳۲۲۱۰۰۰۱۰۷           شركت نفت مناطق مركزي ايران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق‌الذکر را با مشخصات و […]

آگهي مناقصه‌عمومی (دومرحله‌ای)

موضوع: مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای شماره خ‌ن‌م/۷۱۱/۱۴۰۱ مربوط به خرید ۵ مجموعه تجهیزات تاج سر چاهی AG (H) 10K به همراه خدمات نصب موردنیاز اداره حفاري
تحت
تقاضاي شماره SHP-3194104147

شماره سامانه ستاد: ۲۰۰۱۰۹۳۲۲۱۰۰۰۱۰۷

 

 

 

 

 

شركت نفت مناطق مركزي ايران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق‌الذکر را با مشخصات و شرایط كلي زير از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به‌صورت مناقصه‌عمومی (دومرحله‌ای) به شرکت‌های واجدشرایط، واگذار نمايد.

 

الف (شرح مختصر كار

خرید ۵ مجموعه تجهیزات تاج سر چاهی AG (H) 10K به همراه خدمات نصب موردنیاز اداره حفاري تحت تقاضاي شماره
SHP-3194104147

 

ب (مدت و محل اجراي قرارداد

مدت قرارداد ۲۴ ماه پس از ابلاغ سفارش به فروشنده (تحویل کالا حداکثر ۹ ماه (طبق پیشنهاد فنی مناقصه‌گر برنده) از زمان ابلاغ شروع به کار و مابقی زمان قرارداد جهت انجام خدمات نصب طبق جدول زمان‌بندی نياز كارفرما) می‌باشد.

تحويل استان تهران، شهرری، انبار شركت نفت مناطق مركزي ايران و نصب در کلیه مناطق عملیاتی تحت پوشش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

 

ج (شرايط و مدارک موردنیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی‌کیفی من‌جمله شرایط و مدارک اعلام‌شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.

۱-  داشتن شخصیت حقوقي و ارائه مدارك ثبت شركت شامل: آگهي تأسيس شركت در روزنامه رسمي، اساسنامه، آخرين تغييرات، كُد اقتصادي و شناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر (فكس).

۲-      داشتن صورت‌های مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالی ۱۳۹۹ یا ۱۴۰۰ و ارائه مدارك جهت ارزيابي توان مالي.

۳-      ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت ایران (جام) به نشانی NTSW.IR به‌منظور فراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت‌های مالی حسابرسی شده مناقصه‌گران از سامانه پردیس.

۴-      داشتن توانائي ارائه ضمانتنامه بانكي به مبلغ ۱۷٫۸۰۲٫۳۷۰٫۰۸۱ ريال به‌عنوان تضمین شركت در فرآيند ارجاع كار (مناقصه).

۵-      عضويت در سامانه ستاد و داشتن گواهي امضاي الكترونيكي و تکمیل فرم استعلام ارزیابی‌کیفی موجود در سایت WWW.SETADIRAN.IR

۶-      قیمت‌ها می‌بایست متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.

 

د(مهلت و محل مراجعه متقاضیان

كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت و تحويل اسناد مناقصه، تأييد فهرست مناقصه‌گران داراي صلاحيت، ارائه پيشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاكات از طريق درگاه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت‌نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاء الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضويت در سامانه ۱۴۵۶-۰۲۱ و اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام در ساير شهرستان‌ها در سامانه WWW.SETADIRAN.IR بخش ثبت‌نام/پروفايل تأمین‌کننده/مناقصه‌گر موجود است.

آخرین‌مهلت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از سامانه ستاد تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۰۱/۰۹/۱۴۰۱ و آخرین‌مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات موردنیاز جهت ارزیابی‌کیفی این مناقصه تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۵/۰۹/۱۴۰۱ می‌باشد.

در صورت نياز به اطلاعات بيشتر متقاضيان می‌توانند با تلفن‌های ۸۷۵۲۴۴۲۳-۰۲۱ (تدارکات کالا) و ۸۷۵۲۱۰۴۵-۰۲۱ (کمیته فنی بازرگانی) تماس حاصل نمایند.

 

روابط‌عمومی شركت نفت مناطق مركزي ايران

شناسه: ۱۴۱۰۰۵۴