مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، گفت: تا سال آینده تلاش داریم تعداد دو هزار دستگاه تاکسی ون را به ناوگان حملونقل عمومی پایتخت اضافه کنیم. به گزارش مناقصهمزایده، مهدی اسماعیلبگی؛ در مراسم رونمایی از تاکسیونهای جدید شهرداری تهران با بیان اینکه هماکنون دو هزار دستگاه ون فعال داریم، گفت: امیدواریم بتوانیم تعداد ونها را به […]
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، گفت: تا سال آینده تلاش داریم تعداد دو هزار دستگاه تاکسی ون را به ناوگان حملونقل عمومی پایتخت اضافه کنیم. به گزارش مناقصهمزایده، مهدی اسماعیلبگی؛ در مراسم رونمایی از تاکسیونهای جدید شهرداری تهران با بیان اینکه هماکنون دو هزار دستگاه ون فعال داریم، گفت: امیدواریم بتوانیم تعداد ونها را به پنج هزار دستگاه افزایش و فشار موجود بر ناوگان اتوبوسرانی را کاهش دهیم که امیدواریم تا سال آینده بتوانیم دو هزار دستگاه ون را اضافه کنیم. وی با بیان اینکه امروز شاهد ورود ونهای جدید به ناوگان حملونقل تهران هستیم، گفت: تاکسیهای چهار نفره و اتوبوسهای ۴۰ نفره در تهران فعالیت میکنند و فاصله جدی بین این دو دستگاه وجود دارد. اسماعیلبگی؛ با بیان اینکه از سال ۸۶ تعداد هفت هزار ون چینی به ناوگان حملونقل عمومی تهران اضافه شد، افزود: ما توانستیم خودروهای تاکسی چهار نفره را نوسازی کنیم اما افقی برای نوسازی ونها نداشتیم و قطعات موردنیاز در دسترس نبود و مشکل جدی ایجاد میکرد که راندمان این بخش را کاهش میداد. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، با بیان اینکه امروز با تلاش تولیدکنندگان داخلی شاهد جایگزینی خودروهای جدید هستیم، تأکید کرد: این ونها موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد کرد این دستگاهها با قیمت بسیار مناسب تحویل داده خواهد شد. همچنین عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران، با اشاره به ورود تاکسیونهای نو به تهران، گفت: بیش از دو هزار ون در تهران حدود ۱۳ سال در حال فعالیتند و واقعاً ون تاکسیها فرسوده هستند. او افزود: کافی است مسافران روی صندلی این ونها بنشینید تا میزان فرسودگی آن کاملاً مشخص شود. اتفاق خوب و زحمت خوبی را دولت با همکاری شهرداری کشیده که جای تقدیر دارد. دولت پس از سالها به نقش خود در حملونقل عمل کرده است. محمدخانی؛ با اشاره به قیمت ون تاکسیها، بیان کرد: قیمت ون خیلی بالا است. برای اینکه تاکسی ونها را بخواهیم نوسازی کنیم حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان باید هزینه کرد. حتی بدون گمرک سادهترین ون همین قیمت و حدود ۳۵ هزار دلار قیمت دارد. او ادامه داد: حالا اگر بخواهیم ون بهتری داشته باشیم باید ۴۵ هزار دلار یعنی با قیمت کارخانه خریداری کرد. امکانی که فردی بخواهد این هزینه را انجام دهد و در خط بایستند و با کرایه ۱۰ هزار تومان فعالیت کند وجود ندارد. محمدخانی؛ افزود: دولت بخش قابلتوجهی را تقبل کرد و با ایرانخودرو دیزل قراردادی منعقد کرده تا ونهایی بیاورد که استانداردهای لازم را داشته باشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.