نایب رئیس هیأتمدیره انجمن قطعهسازان، گفت: در تولید خودرو، از فولاد بهروز استفاده و این ورق در آزمایشگاه تست میشود. به گزارش مناقصهمزایده، امیرحسین جلالی؛ با اشاره به کیفیت خودروهای داخلی و ایمنی آنها، گفت: تمام خودروهایی که در داخل کشور طراحی و مهندسی شده است، تست تصادف را میگذرانند بهطوری که اکثر آنها در […]
نایب رئیس هیأتمدیره انجمن قطعهسازان، گفت: در تولید خودرو، از فولاد بهروز استفاده و این ورق در آزمایشگاه تست میشود. به گزارش مناقصهمزایده، امیرحسین جلالی؛ با اشاره به کیفیت خودروهای داخلی و ایمنی آنها، گفت: تمام خودروهایی که در داخل کشور طراحی و مهندسی شده است، تست تصادف را میگذرانند بهطوری که اکثر آنها در مراکز بینالمللی تست تصادف مانند اسپانیا مورد سنجش قرار میگیرند. نایب رئیس هیأتمدیره انجمن قطعهسازان، با بیان اینکه در تولید خودروهای داخلی، از ورق فولادی استفاده میشود، افزود: در تولید بدنه خودرو، فرآیند پرسکاری، نوع ورق، سختی و نرمی ورق و مواردی از این قبیل اهمیت دارد؛ در تولید یک خودرو اگر به صورت کیفی به این موارد توجه شود، میتوان از ایمنی بالای خودروها اطمینان حاصل کرد. جلالی؛ با بیان اینکه قطعهسازان طی چند سال گذشته به دنبال ارتقای کیفیت محصولات تولیدی بودهاند، بیان داشت: اکنون به جرأت میتوان گفت؛ کیفیت قطعات تولید داخل نسبت به قطعات وارداتی قابل قبول است؛ با توجه به شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی و تأمین مواد اولیه، قطعهسازان تلاش بسیار زیادی انجام دادهاند تا کیفیت قطعات در سطح مطلوبی باشد و اکنون میتوان گفت این قطعات تولیدی قابل رقابت با نمونههای خارجی هستند. وی همچنین اشارهای به افزایش زیان خودروسازان کرد و افزود: چند سالی است زیان خودروسازان روزبهروز روند افزایشی دارد؛ راحتترین و آسانترین راه برای جبران این زیان این است که مدیریت منابع و مصارف خودروسازان دست هیأت مدیره خود خودروسازان باشد، اینگونه خودروسازان خود قیمت را با توجه به بازار رقابتی تعیین و شرایط فروش را مشخص میکنند، با توجه به رقابتی بودن به تدریج از رشد زیان کم شده و ساختار خودروسازی اصلاح میشود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.