۳۶۶۷ مناقصه – شرکت توسعه معادن پارس تأمین – عملیات حفاری RC

اصلاحیه مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای شماره ۱۴۰۱۰۸۲۸ (نوبت اول) شرکت توسعه معادن پارس تأمین در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی مشاوران واجدشرایط به‌منظور ارائه خدمات مهندسی و مشاوره‌ای، نظارت عالیه، نظارت کارگاهی بر عملیات حفاری RC و مغزه گیری اکتشافی و آماده‌سازی نمونه در استان سیستان و بلوچستان با شرایط زیر اقدام نماید: ۱-موضوع مناقصه: […]

اصلاحیه مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای شماره ۱۴۰۱۰۸۲۸ (نوبت اول)

شرکت توسعه معادن پارس تأمین در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی مشاوران واجدشرایط به‌منظور ارائه خدمات مهندسی و مشاورهای، نظارت عالیه، نظارت کارگاهی بر عملیات حفاری RC و مغزه گیری اکتشافی و آماده‌سازی نمونه در استان سیستان و بلوچستان با شرایط زیر اقدام نماید:

۱-موضوع مناقصه: شناسایی و ارزیابی مشاوران واجدشرایط به‌منظور ارائه خدمات مهندسی و مشاوره‌ای، نظارت عالیه، نظارت کارگاهی بر عملیات حفاری RC و مغزه گیری اکتشافی و آماده‌سازی نمونه در استان سیستان و بلوچستان.

۲-شرایط موردنظر: دارا بودن گواهینامه صلاحیت حداقل پایه ۲ سازمان برنامه‌وبودجه در رشته اکتشاف و استخراج و یا امتیاز ۱۶۰ به بالا در صلاحیت از سازمان نظام‌مهندسی معدن الزامی می‌باشد.

۳-مدت انجام کار: ۱۲ ماه شمسی

 ۴- مدت اعتبار پیشنهادات ۲ ماه می‌باشد.

۵-مبلغ تضمین: شرکت در مناقصه ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌صورت ضمانتنامه بانکی بااعتبار ۳ ماه از تاریخ تحویل اسناد معتبر می‌باشد.

۶-مهلت دریافت اسناد: تا ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۵/۰۹/۱۴۰۱

۷-مهلت تحویل اسناد: تا ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۱

۸-محل دریافت و تحویل اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه:

ü     شرکت توسعه معادن پارس تأمین، تهران، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان دکتر صادق آیینه وند

(۶۴ شرقی)، پلاک ۲۹، طبقه دوم تلفن: ۸۸۰۳۹۱۱۴-۰۲۱

۱۰- بازدید از سایت پروژه: کلیه مناقصه­گران می­توانند از تاریخ ۰۷/۰۹/۱۴۰۱ لغایت ۰۹/۰۹/۱۴۰۱ با حضور در استان سیستان و بلوچستان و هماهنگی با مناقصه­گزار از محل پروژه بازدید نمایند.

۱۰-هزینه خرید اسناد ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه: ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال واریز به‌حساب ۰۲۶۸۷۸۳۰۸۳ نزد بانک تجارت شعبه میدان ونک ۱۰۴۹

۱۱- ارائه اسناد مثبته نشان‌دهنده دارا بودن شرایط مناقصه در هنگام دریافت اسناد مناقصه الزامی است

۱۲-سایر جزئیات مربوطه: در اسناد مناقصه درج‌شده است.

متقاضیان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۱۶۳۲۱۸۰۸ تماس حاصل نمایند.

 ضمناً مناقصه‌گزار در رد یا قبول پیشنهاد مختار است.