رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده، درخصوص اعطای سهمیه سوخت به خودروهای فرسوده توضیحاتی ارایه داد. به گزارش مناقصهمزایده، محمود مشهدیشریف؛ رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط، گفت: حدود ۱۰ میلیون موتورسیکلت، ۵٫۳میلیون خودرو ۲۵۰ هزارخودروی دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد. به گفته او، تمامی خودروهای فرسوده شامل دریافت کارت سوخت و […]
رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده، درخصوص اعطای سهمیه سوخت به خودروهای فرسوده توضیحاتی ارایه داد. به گزارش مناقصهمزایده، محمود مشهدیشریف؛ رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط، گفت: حدود ۱۰ میلیون موتورسیکلت، ۵٫۳میلیون خودرو ۲۵۰ هزارخودروی دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد. به گفته او، تمامی خودروهای فرسوده شامل دریافت کارت سوخت و سهمیه هستند، در شرایطی به این وسایل نقلیه سوخت تعلق نمیگیرد که دارای پلاک قدیم یا نواقصی در پرونده خود باشند. در غیر این صورت سوخت دریافت خواهند کرد. رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده، گفت: یکی از مشکلات کشور این است که خودروهایی که تردد هم ندارند، سهمیه سوخت دریافت میکنند که به نظر من باید در این زمینه تمهیداتی اندیشید و کارگروه تعیین سهمیه سوخت باید سیاست مشخصی را برای حل مشکل در دستور کار قرار دهد. مشهدیشریف؛ ادامه داد: اگر هدفگذاری ما این است که هوای پاکی داشته باشیم، سالانه ۱۷ هزار نفر در تصادفات فوت نکنند، ۱۳ هزار نفر به خاطر آلودگی هوا کشته نشوند، ۷۰ هزار نفر در تصادفات مجروح نشوند، ۳۰ میلیون لیتر بنزین اضافی که توسط خودروهای فرسوده مصرف میشود صرفهجویی شود، مبلمان شهری زیباتری داشته باشیم؛ بنابراین راهی جز افزایش انگیزه مردم برای اسقاط خودرو نداریم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.