ارایه یک میلیون خدمت آزمایشگاهی به پژوهشگران

 مدیر شبکه آزمایشگاهی خبر داد ارایه یک میلیون خدمت آزمایشگاهی به پژوهشگران مدیر شبکه آزمایشگاهی فن‌آوری‌های راهبردی معاونت علمی گفت: تاکنون بیش از یک میلیون خدمت آزمایشگاهی توسط آزمایشگاه‌های عضو شبکه به دانشگاهیان، پژوهشگران و فعالان فن‌آور ارایه شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری، رضااسدی‌فرد با اشاره […]

 مدیر شبکه آزمایشگاهی خبر داد

ارایه یک میلیون خدمت آزمایشگاهی به پژوهشگران

مدیر شبکه آزمایشگاهی فن‌آوری‌های راهبردی معاونت علمی گفت: تاکنون بیش از یک میلیون خدمت آزمایشگاهی توسط آزمایشگاه‌های عضو شبکه به دانشگاهیان، پژوهشگران و فعالان فن‌آور ارایه شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری، رضااسدی‌فرد با اشاره به توانمندی رابطین شبکه آزمایشگاهی در توسعه توانمندی علمی کشور بر مبنای انتقال تجربیات و داشته‌های علمی این حوزه، گفت: لازمه بیش‌تر شدن این ظرفیت و افزایش همکاری‌ها انتقال تجارب و تبادل دانش بوده تا جریان اطلاعات میان رابطین، کارگروه‌ها و فعالان آزمایشگاهی کشور ایجاد شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شبکه آزمایشگاهی فن‌آوری‌های راهبردی برای توسعه توانمندی‌‌‌ها و بالفعل شدن توانمندی‌های بالقوه کشور گفت: محقق شدن اهداف و برنامه‌های شبکه آزمایشگاهی و موفقیت در شکوفایی توانمندی‌های بالقوه کشور در گرو ارتباطاتی است که رابطین آزمایشگاه‌ها با یکدیگر و شبکه ایجاد می‌کنند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فن‌آوری‌های راهبردی معاونت علمی و فن‌آوری، فعالیت این شبکه را خدمت‌محور دانست و بیان کرد: تاکنون بیش از یک میلیون خدمت آزمایشگاهی توسط آزمایشگاه‌های عضو این شبکه به دانشگاهیان، پژوهشگران و فعالان فن‌آور ارایه شده است که ارایه این خدمات به روند روبه‌رشد خود ادامه می‌دهد.

 

وی رابطین شبکه آزمایشگاهی را قلب پیکره شبکه آزمایشگاهی دانست و گفت: رابطین سیاست‌ها و اطلاعات مجموعه خودشان را در اختیار شبکه قرار می‌دهند و با تلاش رابطین، جریان اطلاعات در شبکه فعال می‌ماند.