استقلال با ماشین‌سازی از بحران فرار می‌کند؟

ادامه هفته پنچم لیگ برتر فوتبال استقلال با ماشین‌سازی از بحران فرار می‌کند؟ آخرین دیدار هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر را دو تیم استقلال و ماشین‌سازی تبریز برگزار می‌کنند. به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته پنجم این رقابت‌‌‌ها دو تیم استقلال و ماشین‌سازی تبریز در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. این […]

ادامه هفته پنچم لیگ برتر فوتبال

استقلال با ماشین‌سازی از بحران فرار می‌کند؟

آخرین دیدار هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر را دو تیم استقلال و ماشین‌سازی تبریز برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته پنجم این رقابت‌‌‌ها دو تیم استقلال و ماشین‌سازی تبریز در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. این دیدار که امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، برای استقلالی‌‌‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. استقلالی‌‌‌ها با هدایت منصوریان در ۴ بازی قبلی خود طعم پیروزی را نچشیده‌اند و با دو امتیاز در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

در تعطیلات لیگ استقلال، حق‌دوست و پادوانی را جذب کرد تا تیمی بهتر را روانه رقابت‌‌‌ها کند. آن‌‌‌ها چندین بازی تدارکاتی را هم پشت سر گذاشتند تا به هماهنگی ایده‌آل خود برسند. به همین دلیل انتظار می‌رود منصوریان و شاگردانش نمایشی متفاوت از ۴ هفته گذشته را ارایه دهند. استقلالی‌‌‌ها در این دیدار فقط به ۳ امتیاز بازی فکر می‌کنند تا هم برای پرسپولیس کری بخوانند و هم امید هوادارانشان را زنده نگه دارند.

استقلال بعد از بازی با ماشین‌سازی باید به مصاف پرسپولیس برود و عملکرد استقلالی‌‌‌ها در مقابل ماشین‌سازی نقش تعیین‌کننده‌ای در روحیه بازیکنان این تیم دارد. استقلالی‌‌‌ها بنابر اظهارات سرمربی‌شان بازی یکپارچه تهاجمی را برابر ماشین‌سازی به نمایش خواهند گذاشت و مطمئناً تیم تبریزی هم با هدایت خطیبی تلاش می‌کند تا امتیاز لازم را به دست آورد و به همین دلیل می‌توان انتظار یک بازی جذاب را از دو تیم داشت.

تیم ماشین‌سازی تا حالا در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته و با ۵ امتیاز در رده دهم ایستاده است. از تیم ماشین‌سازی سعیددقیقی و سیدجلال‌رافخایی به دلیل اتفاقات رخ داده در رختکن تیم‌شان بعد از پایان دیدار تدارکاتی برابر تراکتورسازی، جدا شده‌اند و مهردادبایرامی به این تیم پیوسته است. خطیبی امیدوار است که تیمش برابر استقلال امتیاز بگیرد. هرچند که خودش هم به خوبی می‌داند کار سختی پیش‌روی تیمش قرار دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال نیز آخرین وضعیت تیمش قبل از دیدار برابر ماشین‌سازی را تشریح کرد و گفت: در تعطیلات لیگ برتر دو هدف را پیگیری می‌کردیم که با کمک بازیکنان به این دو هدف رسیدیم.

علیرضامنصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر ماشین‌سازی که در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: در تعطیلات دو موضوع را پیگیری کردیم. یکی این‌که از نظر بدنی بازیکنان را به شرایط بهتری برسانیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و الان بازیکنان در شرایط مطلوب جسمانی قرار دارند.

وی ادامه داد: دومین نکته‌ای که پیگیری کردیم، هماهنگی بازیکنان بود که در این مدت دیدارهای تدارکاتی زیادی را برگزار کردیم. ضمن این‌که جلسات تمرینی را هم زیاد کردیم تا بازیکنان بتوانند با هم هماهنگ شوند. کادر فنی و بازیکنان هم کمک کردند. از خسروحیدری و رحمتی هم تشکر می‌کنم که همکاری خوبی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با ماشین‌سازی گفت: خوشحالم که این تیم سومین نماینده آذربایجان و تبریز در لیگ برتر است و امیدوارم بتواند در این دوره از بازی‌‌ها نتایج قابل قبولی کسب کند.

منصوریان از مدیریت باشگاه و هواداران به خاطر حمایت‌هایشان تشکر کرد و در مورد دیدار با ماشین‌سازی گفت: دیدار با استقلال و پرسپولیس همیشه فضای آن متفاوت است و تیم‌های روبه‌رو همیشه تلاش می‌کنند از سد استقلال و پرسپولیس بگذرند. ماشین‌سازی تیم خوبی است که شناخت خوبی از آن داریم.

منصوریان ادامه داد: در این مدت برای بازیکنان صحبت کرده‌ایم که این موضوع را بدانند. تلاش ما این است که بتوانیم اولین سه امتیاز را کسب کنیم. بازیکنان استقلال هم در اوج خواستن برای رسیدن به پیروزی هستند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد جذب پادوانی و بازی نکردن او در ماه‌های گذشته، گفت: فکر می‌کنم که این بازیکن تا چند روز آینده به فرم ایده‌آل برسد. او در این پست تجربه بالایی دارد و باهوش است. قطعاً پادوانی می‌تواند به بازیکنان جوان ما هم کمک کند. از علی‌دایی تشکر می‌کنم که اجازه داد این بازیکن از نفت جدا شود.

منصوریان ادامه داد: این گلایه را از سازمان لیگ دارم که بر ورود خبرنگاران در سالن خبری بعد از بازی نظارتی ندارد و کیفیت سؤالات در نشست‌های بعد از بازی پایین است و یک جوان ۱۸ ساله که تابه حال ندیدمش من را نقد می‌کند. درحالی که باید خبرنگاران باتجربه باید به این نشست‌‌ها بیایند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به پرسشی پیرامون دیدار روز جمعه برابر استقلال گفت: فعلاً تمرکز ما روی دیدار روز یکشنبه با ماشین‌سازی است و در مورد دیدار با پرسپولیس فعلاً صحبت نمی‌کنم.