فضای مجازی عامل گرانی بازار خودرو

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودروی مشهد فضای مجازی عامل گرانی بازار خودرو رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودروی مشهد، گفت: علت گرانی خودرو در هفته اخیر را باید در بازار آزاد و فضای مجازی جست‌وجو کرد که باعث افزایش حبابی و شیب تند قیمت خودرو در بازار شده است. به گزارش ایرنا، حسین حسینی؛ افزود: این […]

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودروی مشهد

فضای مجازی عامل گرانی بازار خودرو

رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودروی مشهد، گفت: علت گرانی خودرو در هفته اخیر را باید در بازار آزاد و فضای مجازی جست‌وجو کرد که باعث افزایش حبابی و شیب تند قیمت خودرو در بازار شده است. به گزارش ایرنا، حسین حسینی؛ افزود: این در حالی است که قیمت خودروهای ایرانی و خارجی در نمایشگاه‌های خودرو ثابت بوده و هیچ افزایش قیمتی نداشته است. وی اضافه کرد: افزایش قیمت سکه و طلا و در نتیجه آن افزایش قیمت دلار در روند صعودی قیمت خودرو تأثیرگذار بود اما حضور فروشندگان در تارنماهای خرید و فروش کالا علت اصلی افزایش قیمت غیرمنطقی خودرو شد و گرانی مربوط به هیچ مرجع یا نمایندگی نبوده است. رئیس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران خودروی مشهد، گفت: افزایش قیمت در بازار خودرو مقطعی و حبابی است و دوباره به شرایط عادی بازمی‌گردد و حباب قیمتی از بین خواهد رفت. حسینی؛ افزود: در صورت حمایت دولت و دسترسی مردم به خودرو و کنترل عرضه خودرو در فضای مجازی از گرانی‌ها جلوگیری خواهد شد و این وضعیت به نفع بازار و مصرف‌کننده واقعی است.