آگهی مناقصهعمومی مناقصه شماره (۸۸/۰۱) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصهعمومی واگذاری امور اپراتوری مرکز آموزشی درمانی سینا (فرشچیان) را به میزان ۴۵۸۴ ساعت ماهیانه بدون مواد معادل ۲۴ نفر به شماره ۲۰۰۱۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۹۶ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شرکتهای دارای تائید صلاحیت از وزارت تعاون، […]
آگهی مناقصهعمومی
مناقصه شماره (۸۸/۰۱)
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصهعمومی واگذاری امور اپراتوری مرکز آموزشی درمانی سینا (فرشچیان) را به میزان ۴۵۸۴ ساعت ماهیانه بدون مواد معادل ۲۴ نفر به شماره ۲۰۰۱۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۹۶ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شرکتهای دارای تائید صلاحیت از وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی واگذار نماید.
مهلت زمان دریافت اسناد مناقصه از سامانه: از مورخ ۱۵/۰۹/۱۴۰۱ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۰۹/۱۴۰۱
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد در سامانه: از مورخ ۲۴/۰۹/۱۴۰۱ لغایت ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۳/۱۰/۱۴۰۱
زمان گشایش پاکتها در سامانه: روز یکشنبه مورخ ۰۴/۱۰/۱۴۰۱ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۱٫۲۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقاً بهنام موضوع مناقصه) یا ضمانتنامههای صادرشده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی یا واریز وجه نقد به شمارهحساب ۰۴۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۸۰۶۰۷۱۴۶۹۷۷IR بانک مرکزی به نام تمرکز رد وجوه سپرده دانشگاه علوم پزشکی به شناسه ۹۸۱۰۸۰۶۶۵۱۲۳۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۷۱۳۰۰۰
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت (الف) سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس: همدان، بلوار شهید فهمیده، سایت دانشگاه علوم پزشکی ابنسینا همدان، ساختمان جدید ستاد دانشگاه، طبقه پنجم، دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمائید.
شرکتکنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شمارهحساب بانک رفاه ۲۱۷۵۲۲۷۱۳۰۰۰۵ یا شناسه ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) واریز نمایند.
– کد اقتصادی، شناسه ملی و کد پستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
– ۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱، ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸، ۶۵۱۷۸۳۸۷۳۶
– هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه میباشد.
– برگزاری مناقصه صرفاً از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکانپذیر میباشد.
واحد مناقصات و مزایدات
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.