دو فرد مطلع، اظهار کردند که انتظار میرود شرکت تویوتاموتور اوایل سال آینده تغییراتی را در استراتژی خودروی الکتریکی خود برای تولیدکنندگان کلیدی ارایه کند، زیرا در تلاش است تا شکاف قیمت و عملکرد را با رهبران صنعت تسلا و بیوایدی کاهش دهد. به گزارش ایسنا، تویوتا به دنبال راههایی برای بهبود رقابت خودروهای برقی […]
دو فرد مطلع، اظهار کردند که انتظار میرود شرکت تویوتاموتور اوایل سال آینده تغییراتی را در استراتژی خودروی الکتریکی خود برای تولیدکنندگان کلیدی ارایه کند، زیرا در تلاش است تا شکاف قیمت و عملکرد را با رهبران صنعت تسلا و بیوایدی کاهش دهد. به گزارش ایسنا، تویوتا به دنبال راههایی برای بهبود رقابت خودروهای برقی است که برای این دهه برنامهریزی شده و از طریق تسریع در پذیرش فناوریهای تقویتکننده عملکرد برای خودروهای برقی است. یکی از افراد گفت: با این حال، تغییرات ممکن است شامل تأخیر در برخی از برنامههای توسعه خودروهای الکتریکی که در ابتدا برای دوره سه ساله برنامهریزی شده بود، باشد. انتظار میرود این خودروساز پیشرو ژاپنی، تغییرات طرح خودروهای الکتریکی را تا اوایل سال ۲۰۲۶ شرح دهد. به گفته این افراد مطلع، این تغییرات برای دو خودروی برقی تویوتاست که شامل bZ۴X (بیزد ۴ ایکس) و لکسوس RZ، خواهد بود و قصد دارد شکاف خود را با تسلا در هزینه و عملکرد کاهش دهد. تویوتا قرار است در ماه فوریه یک گردهمایی بزرگ تأمینکنندگان را برگزار کند که اولین کنفرانس جهانی تأمینکنندگان از زمان همهگیری است. تحلیلگران اظهار کردند که تسلای ایلانماسک میلیاردر در سه ماهه سوم تقریباً هشت برابر تویوتا سود بهازای هر وسیله نقلیه بهدست آورده که تا حدی به دلیل توانایی آن در سادهسازی تولید خودروهای الکتریکی و کاهش هزینه است. رویترز در اکتبر گزارش داد؛ تویوتا در حال بررسی یک طرح سه مرحلهای ۳۰ میلیارد دلاری برای توسعه و عرضه خودروهای برقی است که اواخر سال گذشته اعلام کرد. اکثر خودروسازان بزرگ انتظار دارند تا سال ۲۰۳۰ خودروهای برقی بیشترین فروش خودرو را به خود اختصاص دهند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.