برای جلوگیری از انحصارگرایی محقق شد سهم ۲۰ درصدی سازندگان جایگاههای سوخت در پروژههای بنزینی مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، شرایط ثبت نام شرکتهای صاحب صلاحیت زنجیرهای توزیع (برند) در عرصه احداث جایگاههای سوخت را اعلام کرد. به گزارش مهر، محمدرضا مظلومی در تشریح ضوابط اعطای برند جایگاههای سوخت، گفت: با ابلاغ دستورالعمل […]
برای جلوگیری از انحصارگرایی محقق شد
سهم ۲۰ درصدی سازندگان جایگاههای سوخت در پروژههای بنزینی
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، شرایط ثبت نام شرکتهای صاحب صلاحیت زنجیرهای توزیع (برند) در عرصه احداث جایگاههای سوخت را اعلام کرد.
به گزارش مهر، محمدرضا مظلومی در تشریح ضوابط اعطای برند جایگاههای سوخت، گفت: با ابلاغ دستورالعمل اجرایی از سوی وزیر نفت به شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، طرح شرکتهای زنجیرهای توزیع (برند) به منظور کیفیسازی هرچه بیشتر ارایه خدمات در جایگاههای سوخت در کشور انجام شد.
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی توان مالی، سابقه اجرایی، امکانات، نیروی انسانی و فرایند داخلی کسب و کار را ملاک حضور شرکتهای زنجیرهای توزیع اعلام کرد و افزود: متقاضیان احداث جایگاههای زنجیرهای بر این اساس رتبهبندی میشوند.
این مقام مسؤول با بیان اینکه برای هر یک از شاخصهای پنج گانه امتیاز مشخصی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: متقاضی برای اخذ مجوز فعالیت در این عرصه، از ۱۰۰ امتیاز باید ۶۸ امتیاز کسب کند.
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ادامه داد: شرکتهای صاحب صلاحیتی که در ارزیابی موفق به کسب امتیاز لازم میشوند، برای شروع فعالیت خود ملزم به احداث ۶۰ نازل هستند که این تعداد در مدت دو سال باید به ۳۰۰ نازل افزایش یابد.
به گفته وی برای جلوگیری از انحصارگرایی در این عرصه پیشبینیهایی شده است؛ به گونهای که سهم شرکتهای متقاضی در کل کشور ۲۰ درصد تعیین شده است.
مظلومی با یادآوری اینکه آن دسته از متقاضیانی که موافقتنامه احداث جایگاه را از مناطق شرکت پخش فرآوردههای نفتی با توجه به ضوابط و پیشرفت بالای ۶۰ درصد را دارند، چنانچه تا پایان امسال نسبت به تکمیل و بهرهبرداری جایگاه اقدام کنند، تأکید کرد: امکان انعقاد قرارداد با آنها به عنوان شخص حقیقی میسر خواهد بود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.